فرمانده‌انتظامی شهرستان بهارستان:

اولویت تماس شهروندان نیازهای فوریت‌دار باشد

بهارستان(پانا)- رئیس پلیس شهرستان بهارستان حضور پلیس در ماموریت‌های غیرفوریتی را سبب ایجاد خلل در ماموریت‌های مهم و ویژه دانست.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اولویت تماس شهروندان نیازهای فوریت‌دار باشد

سرهنگ فرامرز رضایی فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در نشست خبری گفت: خبرنگاران در انتشار اخبار دقت لازم را داشته باشند و از درج اخبار خلاف واقع خودداری کنند که جز القا یأس و ناامیدی و ایجاد دغدغه ذهنی برای شهروندان ثمری نخواهد داشت. منتشر شدن اخبار انتظامی بدون در نظر گرفتن شرایط و زمانبندی و پیش از دستگیری متهم موجب بروز خسارات جبران ناپذیر و همچنین عاملی برای سرقت های دیگر خواهد بود.

او گفت: در نه ماهه‌ سال جاری نسبت به سال گذشته با افزایش دستگیری و کشفیات شاهد کاهش سرقت در شهرستان بودیم و شهروندان نیز با رعایت نکات پیشگیرانه در حوزه های مختلف یاری‌گر پلیس در جهت ارتقا امنیت جامعه باشند.

رضایی ادامه داد: گزارشات انتظامی دریافتی پلیس از شهروندان به دوصورت فوریتی و غیرفوریتی توسط پلیس اجرا می‌شود که گزارشات غیرفوریتی تا بیست و پنج روز فرصت اجرا خواهند داشت و مردم با عدم آگاهی از این موضوع با تماس‌های غیرفوریتی موجب کاهش سرعت عمل پلیس در مأموریت‌هایی که اولویت بیشتری دارند می‌شوند.

او نقش بسیج در کاهش ناامنی‌های اجتماعی موثر دانست و گفت: تعامل بسیج و نیروی‌انتظامی موجب افزایش امنیت و رضایتمندی شهروندان می‌شود چرا که نیروی انتظامی به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه نیازمند همکاری همه سازمان ها و شهروندان است.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار