سرقت 90 میلیارد ریالی تجهیزات ایمنی در جاده‌های سیستان وبلوچستان

زاهدان (پانا) - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان از سرقت افزون‌بر ۶۰ هزار انواع تجهیزات ایمنی در راه‌های این استان به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
سرقت 90 میلیارد ریالی تجهیزات ایمنی در جاده‌های سیستان وبلوچستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان، ایوب کرد اظهار کرد: نصب علائم و تابلوهای هشدار دهنده در مسیرهای ارتباطی یکی از وظایف این اداره‌کل است که هر روزه تعداد قابل توجهی از این علائم همچون نرده پل، پایه مسیر نما، تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی، چراغ های چشمک زن و صفحه گاردریل به سرقت می‌رود.

وی بیشترین علائم سرقت شده این مدت را صفحه مسیر نما با ۲۲ هزار و ۷۰۰ مورد، تابلو اخطاری و انتظامی با ۱۲ هزار و ۸۸۷ مورد و صفحه جان پناه پل با ۹ هزار و ۹۶۳مورد و صفحه گاردریل هزار و ۴۲۶ مورد عنوان کرد و افزود: سرقت این علائم به طور قطع در افزایش تصادفات و تلفات جاده‌ای استان تاثیرگذار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: علائم جاده‌ای سرقت شده با قیمت‌های بسیار اندک فروخته می‌شود در حالیکه این اداره‌کل باید برای خرید و نصب مجدد آنها هزینه‌های سنگینی را از محل اعتباراتی که می‌توانست در زمینه بهسازی جاده‌های استان صرف شود متحمل می‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: از مردم عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده سرقت و یا خرید و فروش علائم جاده‌ای، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند یا از طریق تماس با تلفن‌های ۱۴۱ و یا ۳۱۴۱ (مختص استان سیستان‌وبلوچستان) جهت رسیدگی فوری گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار