راهنمای برنامه درسی در شرایط کرونا به استان‌ها ابلاغ شد

تهران (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی راهنمای برنامه درسی و شیوه تدریس در شرایط کرونا را به استان‌ها ابلاغ کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
راهنمای برنامه درسی در شرایط کرونا به استان‌ها ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این سازمان با توجه به رسالت و مأموریت خود در جهت تامین بستر لازم برای تحقق اهداف برنامه‌های درسی و تربیتی؛ برنامه‌های درسی دوره‌های ابتدایی، اول و دوم متوسطه و شاخه فنی و حرفه‌ای وکاردانش؛ ویژه آموزش در شرایط زرد(حضوری، نیمه حضوری) و قرمز(غیر حضوری) برای سال تحصیلی 1399- 1400 را تولید کرد. این برنامه‌ها با توجه به عناصرو مولفه‌های برنامه درسی با رویکرد آموزش ترکیبی در شرایط شیوع ویروس کووید 19 و شرایط خاصی که این ویروس برای نظام آموزشی پدید آورده، تدوین شده‌اند.

در این شرایط کرونایی در کنار نقش مهم و اصلی معلم، والدین نیز نقش اساسی دارند تا بسترهای لازم آموزشی را برای فرزندانشان فراهم آورند که در برنامه تهیه شده توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی محتواهایی برای کمک به والدین نیزدیده شده است.

محتوای تولید شده توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان دانش تولید شده برای تمهید امور آموزشی کشور و جهت دسترسی برای دانش آموزان، معلمان، مدیران و والدین در پایگاه کتاب‌های درسی در آدرس http://www.chap.sch.ir قابل دریافت است.

همچنین وبگاه رشد به نشانی www.roshd.ir به عنوان پشتیبان برنامه های درسی، به روزآوری شده و به صورت کاملاً اختصاصی مطابق با پایه‌های تحصیلی و دروس مربوطه، فیلم های آموزشی مکمل، کتاب های گویا، الگوهای تدریس و محتوای الکترونیکی را پیش بینی و در دسترس همه معلمان، دانش‌آموزان و والدین قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار