کارگاه آموزشی سامانه سوادآموزی تحت وب برگزار شد

بوشهر(پانا)_ کارگاه یک روزه آموزشی سامانه سوادآموزی تحت وب با حضور معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه آموزشی سامانه سوادآموزی تحت وب برگزار شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، سیدمجتبی هاشمی نژاد در این کارگاه آموزشی با اشاره به ضرورت استفاده از خدمات الکترونیک برای توسعه سوادآموزی اظهار کرد: با هدف توسعه خدمات دولت الکترونیک در حوزه سوادآموزی از ۲۰ شهریور همه اطلاعات سامانه‌های قدیم به سامانه تحت وب منتقل شده است.

وی افزود: هدف از راه اندازی سامانه تحت وب سرعت بخشی به برنامه ها و فعالیت های سوادآموزی، فراهم آوری امکان دسترسی سوادآموزان، آموزش دهندگان، همکاران فرهنگی، مؤسسات طرف قرارد‌اد و همچنین افزایش سطح دسترسی کاربران استانی و شهرستان ها و مناطق بوده است.

هاشمی نژاد با تاکید بر این که برنامه تحت وب سامانه سواد آموزی می‌تواند در سالم سازی ثبت‌نام‌ها کمک کند، گفت: سرعت فرایند ثبت‌نام در کنار دقت لازم برای حفظ سلامت ثبت‌نام و فراهم کردن ظرفیت‌های تعاملی و نظارتی و دسترسی آسان در شرایط گوناگون از مهم ترین ویژگی‌های این سامانه به شمار می‌رود.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط بحران جهانی بیماری کووید 19، بیان کرد: در حال حاضر 250 آموزش دهنده فعال با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند که می‌توانند بدون حضور در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق، از طریق این سامانه نسبت به دریافت استعلام و ثبت نام اولیه سوادآموزان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین تمامی فرهنگیان و کارمندان دولت که تمایل دارند در فرآیند آموزش سوادآموزان همکاری داشته باشند، می‌توانند از این سامانه تحت وب جهت ثبت نام سوادآموز و آموزش دوره های سوادآموزی به آنان استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار