خدمت به مردم محور اصلی برنامه های هفته بسیج است

زاهدان (پانا) - رئیس ستاد گرامیداشت هفته بسیج سیستان و بلوچستان گفت نهضت خدمت خالصانه و مومنانه محور اصلی برنامه های هفته بسیج است و با توجه به شیوع کرونا برنامه ها به گونه ای طراحی شده که در راستای کمک به مردم انجام شود.

کد مطلب: ۱۱۳۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
خدمت به مردم محور اصلی برنامه های هفته بسیج است

سرهنگ پاسدار عوض علی فقیری در نشست خبری با اصحاب رسانه که در مهمانسرای سپاه در زاهدان برگرار شد، گفت: بسیج دریای بیکران مردمی است که اقدامات موثری در راستای مقابله با کرونا انجام داده است.
وی افزود: نمایش مکتب مقاومت با عنوان "حاج قاسم سلیمانی تجلی گاه بسیج" در محور برنامه های هفته بسیج قرار دارد.
این مسئول ادامه داد: اجرای رزمایش بسیج سلامت، پویش نذر خون جهادگران عرصه ایثار و شهادت، برگزاری دعای ندبه از جمله برنامه های اجرایی در اولین روز از هفته است.
سرهنگ فقیری بیان کرد: در پویش هفتگی "هر پایگاه مقاومت یک خدمت"، هزار و ۷۵۹ پایگاه مقاومت انتخاب شدند که در زمینه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و محرومیت زدایی در طول هفته پایگاه یک خدمت را ارائه می کنند.
رئیس ستاد گرامی داشت هفته بسیج سپاه سلمان عنوان کرد: در این هفته آئین شهدا و مدافعان سلامت نیز در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
فقیری ادامه داد: تمام رده های بسیج همه ماموریت های خود در این هفته را در جهت خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومین اجرا خواهند کرد.
وی افزود: اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی بسیج در هفته با رویکرد محوری نهضت خدمت خالصانه و مومنانه در سطح استان با توجه به مشکلات معیشتی مردم اجرا خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه زنان در طول هفته بسیج 365 نوع خدمت را ارائه می کند که مسابقه تولیدات فرهنگی، نشست آسیب های اجتماعی، در 38 محله حاشیه شهر های استان از جمله این برنامه هاست.
سرهنگ فقیری ادامه داد: در طرح ازدواج آسان که به همت بسیج جامعه زنان اجرا می شود 200 زوج امکانات لازم برای شروع زندگی را دریافت خواهند کرد.
وی خاطر نشان کرد: در تمامی برنامه های محوری هفته بسیج با شعار محوری "بسیج؛ پیش رو خدمت، امیدآفرین" تبلیغ و ترویج فعالیت های جهادی و خدمات اجتماعی بسیجیان، بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی در راستای مقابله با کرونا، محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در برنامه های این هفته مورد توجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار