استاندار زنجان:

۶ واحد تولیدی در زنجان افتتاح می‌شود

زنجان (پانا) - استاندار زنجان اعلام کرد بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تا پایان امسال ۶ واحد تولیدی جدید با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر هفت هزار میلیارد تومان در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
۶ واحد تولیدی در زنجان افتتاح می‌شود

فتح الله حقیقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: با افتتاح این واحدهای تولیدی برای چهار هزار و ۲۰۰ نفر در استان اشتغال ایجاد می‌شود.

وی اظهار کرد: واحد تولیدی ذوب فلزات البرز ناب آرش با حجم سرمایه گذاری ۶ هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی یک هزار و 300 تا یک هزار و 400 نفر که بزرگترین واحد ذوب بخش خصوصی کشور است و همچنین شرکت ریسندگی با سرمایه گذاری ۳۵۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی قریب ۲ هزار نفر، جزو این ۶ واحد تولیدی آماده افتتاح در استان است.

حقیقی تصریح کرد: تلاش داریم که زنجیره تولید را در استان تکمیل کنیم و به ویژه در صنعت فولاد، خام فروشی نشود و به همین دلیل نیز ارزش ریالی یک تن صادرات از استان زنجان از متوسط کشوری بالاتر است.

استاندار زنجان با بیان اینکه پارسال (۹۸) هفت واحد تولیدی با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری در استان به بهره برداری رسید، گفت: همچنین سال گذشته ۱۰ واحد تولیدی نیز که بین پنج تا ۱۵ سال به حالت تعطیل درآمده بودند با توجه به تلاش های صورت گرفته و با اعتبار یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان به چرخه بازگردانده شدند.

حقیقی با بیان اینکه سال ۹۸ حجم سرمایه گذاری استان از یک هزار میلیارد تومان به سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسید، افزود: در کنار به چرخه بازگرداندن ۱۰ واحد تولیدی، مسایل و مشکلات واحدهای تولیدی مشکل دار را نیز با همکاری بسیار خوب قوه قضائیه و اعضای شورای تامین استان برطرف کردیم که این تعامل خوب و مناسب جای تقدیر دارد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، مشکل مدیریتی شرکت ایران ترانسفو به واسطه تلاش مدیران و پشتیبانی قوه قضائیه و اعضای شورای تامین استان حل و برای رفع مشکل نقدینگی آن نیز مبلغ ۸۰۰ میلیارد تومان تهاتر انجام و این اقدامات موجب افزایش سود این شرکت در سال ۹۸ به میزان ۱۲۰ درصد و افزایش 100 درصدی رقم تولید آن شد.

حقیقی میزان صادرات شرکت ایران ترانسفو را در سال گذشته ۲۱ میلیون دلار ذکرکرد و گفت: میزان صادرات هدفگذاری این شرکت برای سال جاری ۳۰ میلیون دلار است و به یقین بیش از این میزان محقق خواهد شد.

حقیقی ادامه داد: شرکت ایران ترنسفو زنجان پارسال (۹۸) ۴۲۰ نفر را از طریق آزمون جذب کرد و امسال نیز ۴۰۰ نفر دیگر پذیرفته می شوند که همگی این تعداد بومی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار