برگزاری جشنواره مجازی هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی

تهران (پانا) - فاطمه زین العابدین، کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه 19، از برگزاری جشنواره مجازی ششمین دوره هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی در شبکه‌ شاد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشنواره مجازی  هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی

فاطمه زین العابدین کارشناس پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه 19، در گفت و گو با پانا بیان کرد: جشنواره مجازی هفته مبارزه با اعتیاد و آسیبهای اجتماعی به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان و همکاران با اهداف و برنامه های این هفته در شبکه مجازی شاد برگزار می شود.

وی بیان کرد: این جشنواره شامل ترویج و فرهنگ‌سازی درباره مهارت‌های خود مراقبتی در سطح مدارس، آگاه‌سازی اجتماعی دانش آموزان، والدین و اولیای مدارس، ارتقای سطح سوادرسانه ای دانش آموزان و آشنایی باکانون یاریگران زندگی و حمایت از کودکان و نوجوانان، مشارکت مدرسه، منزل و محله در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی بر اساس روز شمار هفته است.

فاطمه زین العابدین در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت های فضای مجازی برای تحقق پیام‌ها، تأکید بر نقش و ضرورت آموزش، متناسب‌سازی، ترویج و فرهنگ‌سازی خود مراقبتی و مشارکت بیشتر مدرسه و منزل در فراگیر سازی برنامه های پیشگیری از اعتیاد، به خصوص در شرایط حاضر که بروز بیماری‌های همه‌گیر کرونا موجب استفاده بیشتر از فضای مجازی شده است، می تواند موثر واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار