تامین 200 تن اکسیژن مایع برای بیماران کرونایی نیشابور

نیشابور (پانا)- مدیر مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی 22بهمن اظهار کرد: تامین اکسیژن بیماران به صورت اکسیژن مایع و تولید اکسیژن در اکسیژن ساز بیمارستان و تامین کپسول چهل لیتری انجام داده و تا کنون از ابتدای شهریور ماه 200 تن اکسیژن مایع برای بیماران تامین شده است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تامین  200 تن اکسیژن مایع برای بیماران کرونایی نیشابور

به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، اعظم مقدم پاشا گفت: با توجه به نیاز بالای بیماران کرونایی به اکسیژن، این مرکز تمام تلاش خود را برای تامین اکسیژن بیماران به صورت اکسیژن مایع و تولید اکسیژن در اکسیژن ساز بیمارستان و تامین کپسول چهل لیتری انجام داده و تا کنون از ابتدای شهریور ماه با همکاری کارخانه فولاد نیشابور 200 تن اکسیژن مایع برای بیماران به صورت رایگان تهیه کرده است.

مقدم پاشا ادامه داد: اکسیژن ساز بیمارستان نیز در این مدت فعال و اکسیژن ساز دوم بیمارستان که در سفر معاون وزیر بهداشت به نیشابور اختصاص یافت نصب شده و در مرحله راه اندازی تا انتهای هفته است.

وی خاطر نشان کرد: یک عدد تانکر 4 تنی اختصاصی برای حمل اکسیژن توسط بیمارستان خریداری شده و با همکاری شهرداری نیشابور روی یک دستگاه کامیون سازمان مدیریت پسماند شهرداری نصب شده تا برای حمل روزانه اکسیژن مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر بیمارستان در انتها از همکاری خوب شرکت فولاد خراسان در تامین اکسیژن مصرفی کرونا به صورت اکسیژن مایع و شهرداری نیشابور در تهیه خودرو حمل تانکر بیمارستان تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار