فرهنگ‌سازی رادیو تهران در ارتقای سواد مالی مخاطبان

تهران (پانا) - دلایل افزایش عجیب و غریب و بی رویه قیمت‌ها در بازار و پیگیری اتفاقات اخیر در سقوط بازار بورس و هم اکنون نیز دلایل کاهش قیمت طلا و سکه را از رادیو تهران برنامه «بازار تهران» دنبال کنید.

کد مطلب: ۱۱۳۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ‌سازی رادیو تهران در ارتقای سواد مالی مخاطبان

به گزارش روابط عمومی رادیو تهران، شبکه رادیویی تهران به عنوان شبکه مرجع در استان تهران و به عنوان یکی از منابع اصلی اطلاع‌رسانی برای مخاطبان تهرانی و همچنین برای مدیران و برنامه‌ریزان شهری در جدول برنامه‌های خود، برنامه «بازار تهران» را طراحی کرده است تا بتواند در این شرایط آشفته اقتصادی با ارائه مشاوره رایگان مالی به مخاطبانش در حوزه اقتصادی مؤثر واقع شود و مخاطبان خود را راهنمایی کند.

بر کسی پوشیده نیست مدت مدیدی است که شهروندان به دلایل مختلف از جمله تحریم، تورم، کرونا، بیکاری و... از لحاظ اقتصادی و معیشتی با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند یا بسیاری در روزهای اوج گیری بورس که در چند ماه اخیر به یکی از جذاب‌ترین بازارهای کشور تبدیل شده بود نقدینگی ریز و درشت شان را با هدف کسب سودهای نجومی به سمت این بازار سوق داده اند و هم اکنون نیز شاهد کاهش قیمت طلا و سکه هستیم و...

یکی از اهداف ساخت برنامه «بازار تهران» مشاوره به مردم جهت ارتقاء سواد مالی و بهبود دانش سرمایه ای مخاطبان جهت حفظ و افزایش سرمایه آنهاست. از دیگر اهداف برنامه بازار تهران، می توان به پیگیری مطالبات مردم اشاره کرد؛ در این برنامه در گفتگو با مسئولان دغدغه ها، خواسته ها و نیازهای مخاطبان مطرح و از آن‌ها پاسخ مناسب دریافت می شود. چرا که رسالت این برنامه اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف و البته کاملاً وسیع با موضوعاتی مانند بورس، طلا و سکه، دلار، بازار خودرو و بازار مسکن و... است.

شماره تلفن های 22652466 و 22652465 یا سامانه پیامکی 3000094 برای شما مخاطبان در نظر گرفته شده است، با ما در تماس باشید.

برنامه بازار تهران کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران که شنبه تا چهارشنبه از ساعت 11:05 تا 11:30 روی موج اف. ام. ردیف ۹۴ مگاهرتز یا موج ای.ام ردیف 1332 کیلوهرتز می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار