درگفت‌وگو با پانا

مهران حاتمی: ملی‌پوشان بسکتبال بدانند با شیوع کرونا هیچ مسابقه‌ای ساده نیست؛ عربستان برای جبران مافات می‌آید

دعوت نشدن ارسلان کاظمی به تیم ملی اختلاف سلیقه است

تهران (پانا) - سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال معتقد است ارسلان کاظمی یکی از بازیکنان توانمند بسکتبال است و عدم دعوت او اختلاف سلیقه است.

کد مطلب: ۱۱۳۹۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مهران حاتمی: ملی‌پوشان بسکتبال بدانند با شیوع کرونا هیچ مسابقه‌ای ساده نیست؛ عربستان برای جبران مافات می‌آید

اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال مردان برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در قطر اعلام شد و بدین ترتیب روزبه ارغوان، محمدترابی، محمد جمشیدى، حامد حدادى، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده، سعید داورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، عماد سلمانی، مسعود سلیمانی، امیر صدیقى، آرون گرامى پور، سجاد مشایخى، رسول مظفرى، میثم میرزایى، علیار نجفی، صمد نیکخواه بهرامى، بهنام یخچالى و سینا واحدی از ۲۳ آبان در اردوی تیم ملی حاضر شدند و زیر نظر مهران شاهین طبع برای رقابت با عربستان و سوریه آماده می‌شوند. این دو دیدار قرار است ۸ و ۱۰ آذر به میزبانی قطر برگزار شود.

اما نکته اصلی لیست تیم ملی دعوت نشدن ارسلان کاظمی به اردوی تیم ملی است، بازیکنی که شایستگی‌هایش برای همه اهالی بسکتبال اثبات شده است اما مشخص نیست چرا مورد غضب سرمربی تیم ملی و فدراسیون بسکتبال است، البته انتخاب و چینش بازیکنان به اختیار و سلیقه سرمربی تیم ملی است، اما با توجه به توانایی این بازیکن بسکتبال که بدون اغراق باید نام او را در بین ۲۰ بازیکن برتر بسکتبال بنامیم، عدم دعوت او به تیم ملی جای تعجب دارد. البته نکته قابل توجه این است که حتی سرمربی تیم ملی و مسئولان فدراسیون هم در مورد این موضوع توضیحی ارائه نمی‌دادند.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با پانا، درباره ترکیب تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا گفت: من فکر می‌کنم با توجه به این فرصت اندک هر کسی به تیم ملی دعوت می‌شد شاید ممکن بود با انتقاد روبه‌رو می‌شد. به هر حال فرصت اندک است و بازیکنان هم به سلیقه و نظر شخصی مربی انتخاب می‌شوند.

وی در مورد حضور چهره‌های جوان در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: بازیکنانی مثل علی سلمانی، علیا‌نجفی و روزبه ارغوان چهره‌های شناخته شده در بسکتبال هستند و این افراد هم‌دوره یخچالی محسوب می‌شدند و به تیم ملی دعوت شدند.

سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال در خصوص عدم دعوت ارسلان کاظمی به تیم ملی اظهار کرد: ارسلان یکی از بازیکنان توانمند بسکتبال است که توانایی‌هایش به همه ثابت شده است اما یک اختلاف سلیقه وجود دارد و تصمیم سرمربی تیم هم این بوده که این بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت نکند، در نهایت مسئولیت با سرمربی است و فکر می‌کنم نه تنها من بلکه اکثر جامعه بسکتبال دوست ندارند در خصوص این موضوع صحبت کنند.

حاتمی در مورد مسابقات کاپ آسیا و حریفان ایران گفت: من فکر می‌کنم با توجه به شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا،حضور در هیچ مسابقه‌ای ساده نیست بنابراین باید بازیکنان خیلی مراقب باشند و تیم عربستان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد که جبران مافات کنند، بنابراین باید با هوشیاری کامل بازیکنان کامل به میدان بروند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار