اولین جلسه‌ شورای راهبردی برنامه ویژه‌ مدرسه برگزار شد

تهران (پانا) - در پی ابلاغ ریاست شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه از سوی وزیر آموزش و پرورش به رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اولین جلسه‌ی این شورا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه‌ شورای راهبردی برنامه ویژه‌ مدرسه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، اولین نشست این شورا با حضور نمایندگان مختلف حوزه ستادی آموزش و پرورش تشکیل شد. حسن ملکی رییس شورای راهبردی برنامه ویژه مدرسه در ابتدای این جلسه ضمن مرور اقدامات انجام شده، گفت: پیش از نیز برنامه ویژه مدرسه(طرح بوم) پیگیری می شد اما اکنون با صدور ابلاغ و انتظارات طرح شده از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش باید در راستای اجرای راهکار 5-5 سند تحول بنیادین و بند 13-2 جدول دروس و به صورت عملیاتی کارها را پیگیری کرده، گام برداشته و مصوبات این شورا را به شورای عالی آموزش و پرورش ارسال کنیم.

وی بیان کرد: برنامه ویژه مدرسه یکی از بسته های تحولی است که اگر به صورت مطلوب اجراشود، نمونه‌ای از بحث کاهش تمرکز است که به یک الگو تبدیل می‌شود.

در این جلسه محورهای طراحی یک الگوی اجرایی و عملیاتی به عنوان ضمانت اجرایی این برنامه، ‌ الگوی ارزیابی پیشرفت دانش آموز و معلمان و بررسی زمان اجرای برنامه بوم در سبد برنامه درسی دانش آموزان بررسی شد.

این جلسه با حضور علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی، کمرئی معاون آموزش متوسطه، رعنایی نماینده شورای عالی آموزش و پرورش، حسینی مدیرکل آموزش ابتدایی و به ریاست حسن ملکی و به دبیری دکتر عظیم محبی تشکیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار