معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران خبر داد:

90 درصد نهاده های دامی تبدیل به مرغ برای توزیع در شبکه توزیع نشده است

تهران ( پانا) - به گفته معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت، براساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی 52 واحد تولیدکننده مرغ بر مبنای میزان نهاده های دامی دریافتی باید دوهزار و 317 تن مرغ تحویل شبکه توزیع کشور می کردند اما این امر محقق نشده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
90 درصد نهاده های دامی تبدیل به مرغ برای توزیع در شبکه توزیع نشده است

به گزارش روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام وطیور ایران (آوندا)، سعید محمدی پور با اعلام این مطلب اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی طی ماههای مرداد و شهریور به52 واحد مرغداری در استان تهران پنج هزار و 794 تن نهاده های دامی تحویل داده شده که از این میزان باید دو هزار و 317 تن مرغ به شبکه توزیع تحویل داده می شد.
وی افزود: براساس بازرسی های صورت گرفته شده از سوی بازرسی سازمان صمت استان تهران مشخص شد که از این تعداد مرغداری 45 واحد متخلف هستند و براساس میزان نهاده های دامی که تحویل گرفته اند، مرغ تحویل شبکه توزیع نداده اند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران خاطرنشان کرد: واحدهای مرغداری متخلف که نهاده های دامی را تبدیل به مرغ نکرده و به شبکه توزیع تحویل نداده اند، 241 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه شده و پرونده آنها به سازمان تعزیرات ارجاع شده است.
محمدی پور تصریح کرد: هر مرغداری موظف است طی بازه زمانی 40 تا 45 روزه براساس میزان نهاده های دامی که دریافت کرده است میزان مشخصی مرغ تولید کرده و به شبکه توزیع تحویل دهد اما بازرسی های صورت گرفته از سوی بازرسی و نظارت سازمان صمت استان تهران نشان می دهد که از 52 واحد مرغداری فعال در سطح استان تهران 45 واحد مرغداری نسبت به تولید و توزیع مرغ در شبکه مرغ اقدام نکرده اند.
این مقام مسئول اظهار کرد: متاسفانه بیش از 90 درصد نهاده های دامی در مرغداری های استان تهران تبدیل به مرغ برای توزیع در شبکه های رسمی نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار