افتتاح مرکز نیکوکاری مداد رنگی برای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار خوزستانی

اهواز(پانا) - مرکز نیکوکاری تخصصی مداد رنگی برای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار در زمینه آموزشی و فرهنگی با حضور مدیرکل آموزش پرورش خوزستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۹۰۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکز نیکوکاری مداد رنگی برای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار خوزستانی

جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد استان خوزستان، با اعلام این خبر افزود: با حضور مدیرکل آموزش پرورش خوزستان مرکز نیکوکاری مداد رنگی به همت خیران فعال در زمینه های فرهنگی و آموزشی استان در راستای تأمین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند راه‌اندازی شد.
او ادامه اداد : این مرکز صد و نود و دومین مرکز نیکوکاری کمیته امداد خوزستان است و همانند یک شتاب دهنده در آموزش، جهت توانمندسازی و تسهیل گری پشتیبانی از دانش آموزان و نخبگان، استعداد آنها فعالیت می کند.
شیبه با اشاره به آموزش غیرحضوری مدارس و نیاز دانش‌آموزان محروم به تبلت و گوشی هوشمند بیان کرد: این خدمات قالب بسته های آموزشی و کمک هزینه تحصیلی در سال تحصیلی به جامعه تحت حمایت ارائه می شود.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه هم اکنون بیش از 30 هزار دانش آموز به صورت مستقیم و 24 هزار دانش آموز موردی از خدمات این نهاد بهره مند هستند، بیان کرد: تعداد قابل توجهی دانش آموز از طریق مراکز نیکوکاری شناسایی شده است.
شیبه با قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی استان در زمینه ترویج احسان و نیکوکاری در میان دانش آموزان، افزود: مراکز نیکوکاری فرهنگی مداد رنگی وظیفه شناسایی و پرورش ظرفیت های فرهنگی آنها و بکارگیری در راه خدمت به مددجویان و نیازمندان را بر عهده دارد.
مدیرکل کمیته امداد خوزستان افزود: هدف از تاسیس و گسترش این مراکز واگذاری کار مردم به مردم است. این مرکز با امکان معرفی نیازمند از سوی مرکز نیکوکاری به کمیته امداد برای بهره مندی از مزایای ویژه فعالیت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار