استاندار آذربایجان‌غربی:

عدم نظارت و همراهی کافی مردم، عامل شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی است

ارومیه(پانا) - استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به وضعیت نگران کننده کرونا در استان اعلام کرد نبود نظارت جدی و همراهی گروهی از مردم، عامل اصلی شیوع بیماری در استان است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۸۵۶
لینک کوتاه کپی شد
عدم نظارت و همراهی کافی مردم، عامل شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی است

محمدمهدی شهریاری روز شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان غربی افزود: روند اجرای محدودیت ها مطلوب نیست و فرمانداران مسوول اصلی اجرای کامل مصوبات و محدودیت ها هستند.

وی اضافه کرد: باید با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت، مراکز بهداشت و اتحادیه ها محدودیت ها به طور دقیق اجرا شود.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه وضعیت بیماری کرونا در استان نگران کننده است، ادامه داد: برای کنترل بیماری باید مردم در رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و اجرای محدودیت ها همکاری جدی داشته باشند.

شهریاری بر نظارت و بازرسی از روند اجرای محدودیت ها تاکید کرد و گفت: به دلیل روند افزایشی بیماری کرونا درخواست های بسیار مردمی برای اجرای محدودیت های شدید در استان را شاهد هستیم و فرمانداران نباید اجازه دهند مصوبات ناقص اجرا شود.

وی با تسلیت شهادت مرزبانان رشید هنگ مرزی ارومیه در درگیری با گروه های تروریستی و ضد انقلاب تصریح کرد: به امید خدا و به همت نیروهای نظامی و انتظامی پاسخ دندان شکنی به این گروه های تروریستی داده می شود.

تاکنون بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در آذربایجان غربی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داده اند.

هرچند رقمی در خصوص تعداد مبتلایان در آذربایجان غربی گزارش نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار