مدیر كل آموزش و پرورش استان مازندران :

دانشگاه فرهنگیان زینت بخش مجموعه ی تعلیم و تربیت كشور است

خبرگزاری پانا : مدیر كل آموزش و پرورش استان مازندران گفت : دانشگاه فرهنگیان زینت بخش مجموعه ی تعلیم و تربیت كشور است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزشو پرورش خبرگزاری پانا ؛ محمدعلی امیری، مدیر كل آموزش و پرورش استان مازندران گفت: با ورود فارغ­ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان به عرصه تعلیم و تربیت كشور، جهش عظیمی در مسیر تامین نیروهای كارآمد و تاثیرگذار رخ خواهد داد.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان زمینه­ ی توسعه­ ی عرصه­ های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را فراهم می­ سازد و این مولود خجسته و پرامید زینت مجموعه تعلیم و تربیت كشور است.

مدیر كل آموزش و پرورش استان مازندران تصریح كرد: ما معتقدیم دانشگاه فرهنگیان می­ تواند برخی از مشكلات حال حاضر آموزش و پرورش را از سر راه بردارد؛ چون با برنامه­ ریزی ­های به عمل آمده، دانشجویان با رضایت­ خاطر خلاقیت خود را برای ایفای شایسته ­ی نقش معلمی به ظهور خواهند رسانید.

وی با بیان این كه عظمت و رضایت بخشی جامعه از رفتار و كردارهای معلمان باید با آغاز به كار دانشگاه فرهنگیان با جلوه ­ای خاص و پررنگ­ تر ادامه یابد تصریح كرد: امروز آموزش و پرورش، گام ­های خود را امیدوارانه در مسیر ماموریت های محوله از سوی مقام معظم رهبری برمی ­دارد و با اجرایی شدن سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، بستر، ظرفیت و فرصت ایده آلی ایجاد شده است.

امیری با اشاره به این كه تاسیس دانشگاه فرهنگیان یكی از مصادیق اجرایی شدن سند تحول بنیادین است، خاطر نشان كرد: در این دانشگاه معلمانی تربیت می­ شوند كه خود، محور تحول هستند.

مدیر كل آموزش و پرورش استان گفت: مازندران دارای 2 پردیس دانشگاه فرهنگیان در مركز استان و 4 مركز آموزش عالی فرهنگیان در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و نوشهر می ­باشد كه در سال تحصیلی 92-91 پذیرای 857 دانشجو بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار