دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان؛ میزبان بزرگترین رخداد علمی کشور در حوزه صنایع غذایی

تهران (پانا) - بیست و هفتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران به عنوان بزرگترین رخداد علمی در حوزه صنایع غذایی کشور در روزهای ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه سال جاری توسط انجمن متخصصان علوم و صنایع غذایی ایران در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان؛ میزبان بزرگترین رخداد علمی کشور در حوزه صنایع غذایی

به گزارش ایسنا، محمد حجتی، دانشیار گروه علوم و صنایع غذایی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان و دبیرعلمی این کنگره اظهار کرد: با توجه به اینکه کنگره امسال در دانشگاه تخصصی کشاورزی و در منطقه خوزستان برگزار می شود محورهای علمی جدیدی همچون بحران آب، راهکارهای کاهش مصرف انرژی در صنعت غذا و اقتصاد و بازاریابی و فرآورده های غذایی تراریخته که از موضوعات مورد توجه بسیاری از محققان کشورمان نیز است، به محورهای کنگره اضافه شده است.

این کنگره ملی که به عنوان قدیمی ترین و معتبرترین گردهمایی علمی محققان، استادان، فرهیختگان، دانشجویان، متخصصان، صنعتگران و فعالان حوزه غذای کشور مطرح است، برای اولین بار است که در استان خوزستان برگزار می شود.

بیست و هفتمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران با کد اختصاصی ۳۲۹۹۵-۹۹۲۰۰ از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و با حمایت سازمان غذا و داروی کشور به عنوان بالاترین مرجع قانونی نظارت بر حوزه صنعت غذای کشور در حال پذیرش مقاله از طریق درگاه اینترنتی به آدرس www.ifstacongress27.ir است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار