شرکت منتخبین شورای دانش آموزی منطقه 1 درجلسات کمیته پژوهش

تهران(پانا) - دو نفر از دانش آموزان مدرسه فدک در جلسه کمیته پژوهش منطقه ۱ با مسئولین منطقه شرکت کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۸۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت منتخبین شورای دانش آموزی منطقه 1 درجلسات کمیته پژوهش
فاطمه سادات کربلایی، عضو شورای دانش آموزی دبیرستان فدک درگفتگو با پانا گفت: جلسه اعضای کمیته پژوهش در آموزش و پرورش منطقه۱ با حضور فاطمه سید مومن، سرپرست آموزش وپرورش، زهراسیف، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه یک، زهرا پروازی مقدم، مسئول پژوهش سرای زیست محیطی و دیگرمسئولین و منتخبین شورای دانش آموزی منطقه درسالن اداره آموزش وپرورش منطقه یک برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه سید مومن با توجه به اهداف سند بنیادین در رابطه با جایگاه مدرسه درسند تحول، عملکردهای پژوهشی و حضور فعال دانش آموزان، کارگروه محتوا سازی، مطالبی را عنوان کرد و از دغدغه‌های دانش‌آموزان و مشکلات فرهنگی و آموزشی آنها سخن گفت.
در ادامه گفتگو کربلایی گفت: پس از بحث و تبادل نظر اعضای شورای راهبردی پیشنهادهایی ارائه دادند که مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه مواردی در رابطه با چگونگی راههای افزایش مشارکت دانش آموزان گفته شد. از ما خواسته شد این برنامه ها را در مدارس خودمان عملی کنیم و به عنوان اعضای کمیته پژوهشی طبق این اصول پیش برویم و اجرای آنها را به عهده بگیریم.
عضوشورای دانش آموزی دبیرستان فدک تصریح کرد: در این جلسه هچنین اهدافی هم برای این طرح توسط پروازی مقدم بیان شد. به گفته او نام این طرح، "گروه اقدام و مشارکت و هم اندیشی دانش آموزان "است.
کربلایی در ادامه در تبین اهداف این طرح گفت: اهداف این طرح به نقل از پروازی مقدم عبارت است از: رشد و توسعه اخلاق زندگی، توسعه اندیشه ورزی و تفکر، حل مسائل زندگی، ایجاد تنوع در فرصت های تربیتی وارزش ها است و همچنین ارتقاء سطح علمی و تربیتی دانش آموزان همراه با نشاط مورد نظراست.
کربلایی در پایان با اشاره به موضوعات پیشنهادی که در جلسه اشاره شد؛ گفت: یکی از دانش آموزان حاضر درجلسه درخواست داشت که دانش آموزان بتوانند مشکلاتشان را به صورت مستقیم با مسئولین بیان کنند وایشان در رفع مشکلات و حل آنها پاسخگو باشند.

*فاطمه محمدی، خبرنگار دانش آموز منطقه۱

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار