ارثیه پدری‌ که صرف حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و روستایی شد

تهران (پانا) - راهبر آموزشی مناطق روستایی در شهرستان اندیمشک، تاکنون 143 تبلت برای دانش‌آموزان کم برخوردار، روستایی و حاشیه‌ای خریداری کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۸۵۵۹
لینک کوتاه کپی شد
ارثیه پدری‌ که صرف حمایت از دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار و روستایی شد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حسین اسدی، معلم خیر اندیمشکی از توابع استان خوزستان، به عنوان راهبر آموزشی مناطق روستایی در اندیمشک مشغول به خدمت است. اقدامات خیرخواهانه او در طول 28 سال خدمت در آموزش و پرورش از برجسته‌ترین سطور دفتر معلمی‌اش است، اسدی همیشه با حقوق اندکِ معلمی، در انجام فعالیت‌های خیرخواهانه پیش قدم بوده است و خرید تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزانش را از سال 93 آغاز کرده است.

براساس این گزارش، این معلم خیراندیش، در سال 94 به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شد و هدیه ریاست جمهوری به مبلغ 21 میلیون و700 هزار تومان را بین مردم محروم دوکوهه و دانش آموزان این منطقه توزیع کرد و امروز پس از دریافت ارثیه پدری‌اش، به تـاسی از ذاتِ نیکوکارِ پدر این مبلغ را نیز صرف کمک به تعلیم و تربیت فرزندان ایران عزیز اسلامی کرده است.

اسدی با ارثیه 1 میلیارد و240 میلیون تومانی پدر مرحومش تاکنون 143 تبلت برای دانش آموزان کم برخوردار، روستایی و حاشیه‌ای خریداری کرده است و به تمامی مدارس محروم و روستایی شهرستان اندیمشک نیز کمک کرده است. در عین حال ساخت مدرسه در روستای کرتل در بخش الوار گرمسیری نیز از برنامه‌هایی است که برای کمک به تحصیل دانش آموزان این منطقه کم برخوردار روستایی دارد.

در این گزارش آمده است؛ دانش آموزان محروم و کم برخوردار با کمک مدیران مدارس مناطق روستایی و حاشیه‌ای در اندیمشک شناسایی شده و به این معلم نیکوکار معرفی می‌شوند. بیشتر این دانش آموزان بی‌سرپرست و بدسرپرست هستند و یا دارای خانواده‌هایی بی‌بضاعتند که از وضعیت معیشت نامناسبی برخوردارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار