مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره آموزش و پروش شهرستانهای استان :

هدف ما ساخت مدرسه برای تربیت گردانندگان آینده کشور است

تهران(پانا)- مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران بر ساخت مدرسه درنقطه ای که آموزش وپرورش درآن نقطه احساس نیاز بیشتر دارد، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف ما ساخت مدرسه برای تربیت گردانندگان آینده کشور است

مجید پیروزان در گفت و گو با پانا اظهار کرد: کلنگ احداث یک واحد آموزشی 12کلاسه در صباشهر شهرستان شهریار به زمین خورد و این مجموعه با مشارکت شهرداری صباشهر و دو خیر مدرسه ساز، یک مدرسه جدید در صباشهر احداث می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز‌ اداره آموزش و پرورش شهرستان‌های استان در ادامه افزود: شهرستان شهریار با 170هزاردانش‌آموز بزرگترین منطقه آموزشی در کشور است که این موضوع کمبود کلاس درس را به یکی از مشکلات دائمی این شهرستان بدل کرده است، که تنها با ساخت سالانه 280 کلاس درس ممکن است به استانداردهای لازم برسیم.

او در ادامه تاکید کرد: طی یک ماه گذشته ساخت یک مدرسه از اعتبارات ملی در صباشهر جانمایی و تصویب شد و این دومین مدرسه است که با مشارکت شهرداری صباشهر و خیرین مدرسه‌ساز بزرگواران سلیمانی و کرامت ساخته خواهد شد.

پیروزان در ادامه به تفاهم نامه ساخت مدرسه12 کلاسه در شهرستان پاکدشت اشاره کرد و گفت: خیّر مدرسه ساز گرانقدر رامیاد با حضور در دفتر مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان پاکدشت تفاهم نامه ساخت هنرستان ۱۲ کلاسه زنده یاد اسماعیل رامیاد را در روستای گلزار بالا امضا کرد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز اداره آموزش‌ و‌ پرورش شهرستان‌های استان تهران ضمن اشاره به امضای تفاهم‌نامه ساخت مدرسه 9کلاسه در روستای بکه شهر وحیدیه در شهرستان شهریار با قدردانی از نیت خداپسندانه و نیک این خیر مدرسه‌ساز تصریح کرد: حضور انسان‌هایی با این تفکر که ساخت کشور از مدرسه شروع می شود و برای آبادانی کشور باید از مدرسه شروع کرد.

مجید پیروزان‌ از احداث آموزشگاه ١٢ کلاسه در شهر ملارد خبرداد و افزود: این آموزشگاه در بلوار شهیدان شوریابی با زیر بنای 1370 متر مربع در زمینی به مساحت 2500 متر مربع ساخته خواهد شد که اعتبار آن توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد پرداخت خواهد شد و اختصاص زمین توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری ملارد و با نظارت و ساخت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران احداث خواهد شد.
مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز اداره آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در ادامه گفت: تفاهم نامه احداث و تکمیل درمانگاه فرهنگیان و دانش‌آموزان به نام زنده یاد فاطمه اولیاء شیرازی به همت خیر محترم اولیاء شیرازی با مشارکت اداره آموزش و پرورش کهریزک و باحضور محمدرضا افضلی‌نیا رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه به امضاء رسید.

مجید پیروزان در پایان از امضای تفاهم نامه ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه زنده یاد حاج لطف‌الله آقا محسنی فشمی توسط فرزندان برومندشان خبر داد و گفت: هدف ما ساختن مدرسه برای دانش‌آموزانی است که درآینده گرداننده چرخ کشور هستند.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار