تقدیر از آموزگار دلسوز و فداکار پایه اول دبستان پیروزی ناحیه 6 مشهد

مشهد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ناحیه۶ مشهد از آموزگار دلسوز و فداکار پایه اول دبستان پیروزی این ناحیه تقدیر و تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از آموزگار دلسوز و فداکار پایه اول دبستان پیروزی ناحیه 6 مشهد

روزهایی که با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس همراه شد سنگ محک جدیدی برای معلمان عاشق بود تا بار دیگر جلوه ی ایثار و فداکاری و خلاقیت خود را در تعامل با دانش آموزان در تمامی اذهان به باور بنشانید.

نورا.. جوانشیری مدیر آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد مقدس از فرخنده پورحسن معلم پایه اول دبستان پیروزی این ناحیه که در سال 30 سال خدم ، در فاصله اندکی والده گرامیشان و نیز خواهرشان را بر اثر ابتلا به بیماری کرونا از دست دادند ولی با حس وظیفه شناسی و احساس مسئولیتی که داشتند بعد از یک روز، تدریسشان را درفضای مجازی شروع کردند، تقدیر وتشکر نمود.
وی گفت: این حرکت معلم دلسوز و فداکار ستودنی و قابل تقدیر است. وظیفه شناسی و عطش خدمت در سخت ترین شرایط روحی،باعث گردیده تا فرهنگیان مابه درستی واژه های ایثار،از خود گذشتگی وانسانیت را بی ادعا در عمل معنا نمایند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد ضمن تسلیت به این همکار وظیفه شناس گفت: ایشان نشان کامل و بارز یک معلم است و به احترامت می ایستم ای معلم عزیز.
وی خطاب به جامعه فهیم وبزرگ آموزش وپرورش گفت: در این روزهای سخت که کرونا همه جا را به تسخیر خود در آورده است، شما معلمان سخت کوش و متعهد با همتی به فراخی جهان اجازه ندادید که فضای آموزش تعطیل شود و به معنای واقعی مهر بطلانی بر تمامی محدودیت ها و موانع آگاهی بخشی کشیدید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار