روشن کردن 25 شمع جهت یادبود بیست و پنح شهید حادثه تروریستی دانشگاه کابل

اسلامشهر (پانا) - دوازدهم آبان ماه جاری همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشترک ایران و افغانستان در دانشگاه کابل، گروه تروریستی داعش یک اقدام تروریستی در این دانشگاه انجام داد که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه شد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
روشن کردن 25 شمع جهت یادبود بیست و پنح شهید حادثه تروریستی دانشگاه کابل

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، جمعی از دانشجویان افغانستانی همراه با رئیس و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اسلامشهر در اعتراض به حمله تروریستی در دانشگاه کابل، در محوطه مرکزی دانشگاه تجمع و انزجارشان را از گروه‌های تروریستی اعلام کردند.

در این تجمع اعتراضی، محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در سخنانی ضمن محکوم کردن حملات تروریستی در تمام جوامع و بویژه نهادهای علمی و آکادمیک، کشور افغانستان را نه تنها کشور همسایه، بلکه کشوری دوست دانست که از گذشته، مردمانش با ایران هماهنگی ‌های بسیار داشته و دارند.

این مراسم با قرائت بیانیه‌ای در محکومیت این اقدام شنیع توسط کانون دانشجویی آریانا (دانشجویان افغانستانی دانشگاه آزاداسلامی واحد اسلامشهر) ادامه و با روشن کردن 25 شمع برای بیست و پنح شهید این حادثه تروریستی خاتمه یافت.

دوازدهم آبان ماه جاری همزمان با افتتاحیه نمایشگاه کتاب مشترک ایران و افغانستان در دانشگاه کابل، گروه تروریستی داعش یک اقدام تروریستی در این دانشگاه انجام داد که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار