دستگیری 146 نفر اراذل و اوباش در پایتخت

تهران (پانا) - رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 146 نفر اراذل و اوباش و مزاحمین نوامیس در ششمین مرحله از طرح اقتدار پلیس امنیت عمومی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۳۸۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری 146 نفر اراذل و اوباش در پایتخت

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در ششمین مرحله از طرح اقتدار با اشاره به دستگیری 146 نفر در این مرحله از طرح اقتدار، بیان کرد: از این تعداد 52 نفر از اراذل و اوباش سطح دار هستند که دارای سابقه شرارت و نزاع و درگیری هستند.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از طرح تعداد 7 قبضه سلاح گرم و 29 قبضه سلاح سرد کشف شد، گفت: در اجرای این طرح تعداد 13 دستگاه خودرو متخلف توقیف شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به پاکسازی 57 محله و مکان در اجرای این طرح، خاطر نشان کرد: در اجرای این طرح تعداد 24 واحد صنفی متخلف که در واقع پاتوق اراذل و اوباش بودند، پلمب شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در فضای مجازی در این مرحله از طرح اقتدار، گفت: در این مرحله 120 تارنما رصد و تعداد 35 صفحه مجرمانه شناسایی و تعداد 9 صفحه مجازی مسدود شدند و در این زمینه تعداد 5 نفر از ادمین های این صفحات احضار و توجیه شدند.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این مرحله از طرح اقتدار 131 پرونده قضایی به مرحله اجرا درآمد، بیان کرد: پلیس با اقتدار با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز در دفاع از آرامش و امنیت مردم کوتاه نخواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار