همتی: پروژه ادغام بانک‌های نیروهای مسلح از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود

تهران ( پانا) - عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی در اینستاگرام تاکید کرد که پروژه ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیر مقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
همتی: پروژه ادغام بانک‌های نیروهای مسلح از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود

همتی در این یادداشت افزود: عصر امروز در جلسه کمیته راهبردی ادغام ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه به ریاست معاون اول رئیس جمهوری آخرین تصمیمات لازم در خصوص ادغام ۳ بانک و مؤسسه باقیمانده یعنی بانک‌های انصار و قوامین و نیز موسسه اعتباری کوثر اتخاذ و مقرر شد مجامع ادغام نهایی آنها ظرف یکماه آینده برگزار شود.

او ادامه داد: مجموعه معظم بانک سپه، با در برداشتن ۵ بانک وابسته به نیروهای مسلح، فعالیت های بانکی وخدمت رسانی به آحاد مردم و فعالین اقتصادی را با قدرت و توان ۶ بانک تداوم خواهد داد.

همتی افزود: پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم در حوزه نظارت بانک مرکزی و همراهی صمیمانه وخوب بانک‌های ادغامی، ستاد کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک سپه درطول ۲.۵ سال به سرانجام می‌رسد.

رئیس کل بانک مرکزی تاکید کرد: انجام این پروژه یکی از مهمترین برنامه‌های اصلاح نظام بانکی بود که باتدبیرمقام معظم رهبری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خدا به نتیجه می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار