آموزش دانش آموزان در مدارس خاش غیرحضوری شد

زاهدان (پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اعلام کرد به دلیل قرار گرفتن شهرستان خاش در وضعیت قرمز، کلیه فرآیند آموزش دانش آموزان در مدارس این شهرستان به مدت 2 هفته به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش دانش آموزان در مدارس خاش غیرحضوری شد

داود گلی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: با اعلام شرایط قرمز در شهرستان خاش سبب شد تا دانش آموزان این شهرستان ادامه آموزش خود را در خانه و از طریق شبکه شاد پیگیری کنند.

وی تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت دانش آموزان آموزش حضوری در مدارس شهرستان خاش از 20 آبان تا سوم آذر لغو شد و معلمان از طریق شبکه شاد به تدریس خود ادامه خواهند داد.

گفتنی است براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، گروه های شغلی ٣ و ۴ شامل دانشگاه ها، مدارس، حوزه های علمیه، آموزش گاههای فنی و حرفه‌ای، سایر آموزش گاهها و کتابخانه ها، مهدهای کودک، استخرهای‌سرپوشیده، آرایشگاه‌ها زنانه و سالن های زیبایی، برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش ها، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، مدارس شبانه روزی، کافه ها، قهوه خانه ها و چایخانه ها به مدت ١۴ روز تعطیل هستند که با توجه به شرایط در صورت لزوم این مدت تمدید خواهد شد. همچنین تمامی اصناف به جز نانوایی ها و سوپرمارکت و صنوفی که ارزاق ضروری مردم را توزیع می کنند از ساعت ١٨ غروب به بعد در شهر خاش تعطیل خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار