ادای احترام سفیر ایران در باکو به شهدای جمهوری آذربایجان؛

موسوی: ایران به حمایت خود از جمهوری آذربایجان ادامه خواهد داد

تهران (پانا) - سیدعباس موسوی، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان گفت برای جمهوری اسلامی ایران اشغالگری و تجزیه‌طلبی خط قرمز است و همواره هم بر آن تاکید کرده است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
موسوی: ایران به حمایت خود از جمهوری آذربایجان ادامه خواهد داد

به گزارش سفارت ایران در باکو، سفیر جمهوری اسلامی ایران به همراه مسوولان نهادهای وابسته به کشورمان امروز در روز گرامیداشت پرچم ملی در جمهوری آذربایجان طی مراسمی با حضور در خیابان شهدای باکو و با ادای احترام به پرچم‌های ملی دو کشور جمهوری آذربایجان و جمهوری اسلامی ایران و با اهدای شاخه‌های گل به مزار شهدا، یاد آنان را گرامی داشتند.

در حاشیه این اقدام سیدعباس موسوی در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در بالاترین سطوح هم به صورت اعلامی و هم به صورت اعمالی در کنار دولت و ملت جمهوری آذربایجان ایستاده و به این حمایت‌های خودش ادامه خواهد داد، افزود: امیدوارم با آزادی همه سرزمین‌های اشغال شده شاهد یک آذربایجان یکپارچه و متحد و بزرگی باشیم و دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان با صلح و دوستی در اوج همکاری در کنار هم قرار گیرند.

سفیر ایران گفت: ما معتقدیم که همه سرزمین‌های اشغالی در قره‌باغ همان طوری که مقام معظم رهبری فرمودند باید به جمهوری آذربایجان برگردد و البته خیلی خوب بود که این سرزمین‌ها با صلح و گفت‌وگو برمی‌گشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار