رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

بیش از 400 دانش آموز به عضویت مجلس دانش آموزی در آمدند

هرمزگان(پانا)-رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان گفت مجلس دانش آموزی در شهرستان ها و مناطق و مرکز استان تشکیل و بیش از 400 نفر از دانش آموزان به عضویت در آمدند.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۹۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 400 دانش آموز به عضویت مجلس دانش آموزی در آمدند

اسماعیل خرامیده با اعلام این خبر افزود: در اجرای بسته تحولی هر دانش آموز یک نقش اجتماعی تعداد ۴۰۰ نفر از دانش آموزان ممتاز و مسئولیت پذیر به عضویت مجلس دانش آموزی شهرستان ها و مناطق استان و تعداد ۵۰ نفر نیز به عضویت مجلس دانش آموزی مرکز استان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: انتخابات مجلس دانش آموزی که امسال در کشور برای اولین بار به صورت الکترونیکی برگزار شد، ۴ نفر از دانش آموزان این استان نیز دو نفر پسر و دو نفر دختر به جمع دانش آموزان مجلس دانش آموزی کشور پیوستند.

این مسئول همچنین اضافه کرد: در ۸ شهرستان این استان نیز مجلس دانش آموزی تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند. همچنین تعداد ۵۰ نفر نیز مجلس دانش آموزی استان تشکیل داده و پس از تعیین هیات رئیسه اعتبارنامه و ابلاغ مشاور دانش آموزی خود را از مدیرکل محترم دریافت نمودند.

خرامید با اشاره به وظایف مجلس دانش آموزی استان گفت: از مهمترین وظایف این مجلس پیگیری و بررسی مشکلات جامعه دانش آموزی، مشارکت در برگزاری برنامه های ملی و مذهبی و ارتباط مفید و موثر با سایر تشکل های دانش آموزی است.

وی در پایان عنوان کرد: هیات رئیسه مجلس دانش آموزی استان و شهرستان ها مشکلات جامعه دانش آموزی را با هماهنگی مسئولین دراستان توسط مدیرکل محترم و در شهرستان ها روسای محترم ادارات آموزش و پرورش از مدارس بطور جداگانه (مدارس پسرانه توسط اعضای هیات رئیسه پسران و دخترانه نیز توسط هیات رئیسه دختران) بازدید کرده و نسبت به رفع مشکلات دانش آموزان پیگیری لازم به عمل آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار