طالبی: بسیج و سپاه همواره در کنار دستگاه تعلیم و تربیت اند

تهران (پانا) - سرهنگ رشیدی فرمانده قرارگاه شهید باهنر با محسن طالبی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه 2 دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۷۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طالبی: بسیج و سپاه همواره در کنار دستگاه تعلیم و تربیت اند

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 2 تهران، سرهنگ رشیدی فرمانده قرارگاه شهید باهنر در دیدار با طالبی سرپرست آموزش و پرورش منطقه2 بیان کرد: دانش آموزان سرمایه های عظیم و آینده سازان کشور هستند بنابراین اگر تفکر جهادی و بسیجی در آنان شکل گیرد و در تمام عرصه های زندگی به ویژه آینده شغلی آنان همراهشان باشد کشور از بحران ها نجات می یابد.

فرمانده قرارگاه شهید باهنر با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی به دستاورد های بزرگی دست یافته اند تصریح کرد: هر جا که احتیاج به کمک بوده فرهنگیان و دانش آموزان جهادگر بسیجی با روحیه جهادی همواره پیش قدم هستند.

سرهنگ رشیدی ضمن اعلام آمادگی برای همکاری جهادگران بسیجی با آموزش و پرورش در خصوص تعمیرات مدارس منطقه عنوان کرد: سپاه طبق سنوات گذشته آمادگی همکاری با آموزش و پرورش در مسائل تربیتی و عمرانی را دارد.

در پایان محسن طالبی سرپرست آموزش و پرورش منطقه2 ضمن تشکر از همکاری های قرارگاه شهید باهنر با آموزش و پرورش منطقه 2 گفت: بسیج و سپاه همواره در کنار دستگاه تعلیم و تربیت بوده اند و خدمات شایسته ای را به دانش آموزان و مدارس مبذول داشته اند.

وی از توزیع بسته های حمایتی و معیشتی توسط بسیج جهت حمایت از خانوداه های دانش آموزان کار و نیازمند منطقه تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار