جنایت دانشگاه کابل نشان‌دهنده عجز و ناتوانی تروریسم در برابر مسلمانان است

تهران (پانا) - رئیس کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین ریاست‌جمهوری تاکید کرد جنایت غیر انسانی دانشگاه کابل نشان‌دهنده عجز و ناتوانی تروریسم کور در برابر اراده خلل‌ناپذیر ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بزرگ افغانستان است.

کد مطلب: ۱۱۳۷۱۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جنایت دانشگاه کابل نشان‌دهنده عجز و ناتوانی تروریسم در برابر مسلمانان است

به گزارش روابط عمومی کمیته حمایت از انتفاضه فلسطین ریاست‌جمهوری، آیت‌الله محمدحسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مدیرعامل بنیاد بین‌المللی عاشورا در پیامی جنایت غیرانسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری و وهابی در دانشگاه حقوق دانشگاه کابل را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جنایت غیر انسانی و تروریستی گروه‌های مسلح تکفیری و وهابی در دانشگاه حقوق دانشگاه کابل که به شهادت 22 دانشجو و مجروح شدن تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان کشور دوست و برادر افغانستان منجر گردید موجب تاسف و اندوه ملت شریف و بزرگ ایران و بویژه پیروان اهل‌بیت علیهم السلام گردید.

این جنایت هولناک و دیگر جنایات تروریستی با مبانی دینی و موازین اخلاقی و انسانی در تضاد می‌باشد.

این جنایتکاران سنگ‌دل با هدف ایجاد اختلاف مذهبی و بوجود آوردن تنش و درگیری و جنگ‌افروزی و به مخاطره انداختن امنیت در منطقه و تحقق اهداف شوم استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌المللی می‌باشد.

حمله به دانشگاه که محل تحصیل علم و اندیشه و تفکر است و کشتن اساتید و دانشجویان مظلوم که هدفی جز نجات و تعالی افغانستان و سربلندی کشورشان نداشتند؛ نشان از عجز و ناتوانی تروریسم کور در برابر اراده خلل‌ناپذیر ملت‌های مسلمان و بویژه ملت بزرگ افغانستان که مبتنی بر فرهنگ و تمدن غنی اسلامی است؛ می‌باشد.

اینجانب اصالتاً از سوی خود و نیابتاً از سوی اعضای معزز و محترم شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) و نیز بنیاد بین‌المللی عاشورا ضمن محکوم کردن این جنایت هولناک تروریستی مراتب تسلیت و همدردی خود را به بازماندگان و ملت شریف و مظلوم افغانستان این حادثه ناگوار به ویژه جامعه دانشگاهی و دولت و مردم شریف افغانستان اعلام می‌داریم و امیدواریم با همکاری کلیه کشورهای اسلامی و خصوصا دو کشور و ملت دوست و برادر ایران و افغانستان شاهد از بین بردن تروریسم و افراط‌گرایی و تحکیم و برقراری صلح و ثبات و امنیت در منطقه باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار