معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش البرز:

تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش البرز با مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور

کرج (پانا)- اداره کل آموزش و پرورش استان البرز و مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش البرز با مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای کشور

به گزارش دفتر معاونت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در نشستی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان و رضا باجلوند رئیس مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

مهریار کرمی؛ معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، باتوجه به اهمیت تفاهم نامه همکاری بیان کرد: در این تفاهم نامه برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی عمومی و تخصصی مهارتی به صورت مجازی و حضوری برای هنرجویان و هنرآموزان هنرستان های فنی حرفه ای کار و دانش استان، یکی از مهمترین مفاد این تفاهم نامه خواهد بود که برای اولین بار در کشور بین مرکز تربیت مربی سازمان فنی و حرفه ای و اداره کل آموزش و پرورش به امضا می رسد.

سالار قاسمی مدیر کل آموزش و پرورش استان طی این نشست اعلام کرد: اجرای آزمون های شایستگی همکاری در اجرای مسابقات ملی مهارت و حضور هنرآموزان و استادکاران در دوره ها و سمینارها و کارگاه های آموزشی از جمله موارد همکاری طرفین است.

وی در ادامه به برگزاری دوره های تخصصی ویژه هنرجویان منتخب اعزامی به المپیادها و مسابقات کشوری و برگزاری دوره های آموزش تولید محتوای الکترونیکی و مجازی به عنوان بخش دیگری از این همکاری پرداخت و گفت: قرارگیری مرکز تربیت مربی و پژوهش های سازمان فنی و حرفه‌ای کشور در شهر کرج با وجود ظرفیت نیروی انسانی و سخت افزاری بالا یکی از فرصت های بی بدیلی است که وظیفه داریم از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنیم و آن را به عنوان الگوی مناسب در سطح کشور مطرح کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز مدت اجرای این قرارداد را یک سال عنوان کرد و گفت: اجرای کیفی محورهای این تفاهم نامه برای آموزش و پرورش به منظور تمدید آن در سالهای آینده از اهمیت بالایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار