با حضور دستگاه های استانی عضو ائتلاف طرح نماد صورت گرفت:

جلسه کمیته علمی-اجرایی استانی طرح ملی نماد در زنجان برگزار شد

زنجان (پانا) - اولین کمیته علمی اجرایی استانی طرح نماد در سالن تجلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و نمایندگان دستگاه های استانی عضو ائتلاف طرح نماد برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۱۳۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کمیته علمی-اجرایی استانی طرح ملی نماد در زنجان برگزار شد

ابراهیم رفیعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این جلسه با اشاره به مقام یکتا و نقش منحصر به فرد معلم در آموزش فرزندان جامعه، وظیفه آموزش و پرورش را بسیار خطیر و فوق العاده توصیف کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: که ما در آموزش و پرورش یک هدف بزرگ و اصلی را دنبال می کنیم و آن تربیت انسان مطلوب و در تراز نظام جمهوری اسلامی می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: بر طبق سند تحول آموزش و پرورش مدرسه یک کانون محله ای است و سایر ارگانها و سازمانهای اجتماعی نیز با این کانون در تعامل هستند. البته این تعامل و ارتباط باید همانند یک جاده دو طرفه باشد و یک مدرسه واقعی برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت از ظرفیت های این سازمان ها نیز باید بهره لازم را ببرد.

این مقام مسئول افزود: طرح ملی نماد یک کار خیر است و یکی از وظایف اصلی آموزش و پرورش نیز تعلیم و تربیت افراد و فرزندان جامعه بعنوان یک شهروند مطلوب می باشد که در تمامی ابعاد انسانی به رشد و شکوفای رسیده باشد.

در ادامه جعفر گنج خانلو معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل نیز با سپاس از حضور نمایندگان سایر دستگاه های عضو ائتلاف طرح نماد ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بیش از گذشته شاهد تعاملات این سازمانها با آموزش و پرورش به عنوان مجری اصلی و دبیرخانه طرح نماد باشیم.

گفتنی است غیاثی رئیس اداره مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی از نحوه اجرای طرح نماد در سال جاریبا وضعیت بهداشتی، زیست بوم جدید در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو ارایه نمود.

شایان ذکر است در پایان و پس از اظهار نظر سایر اعضای کمیته از حاتمی رییس آموزش و پرورش ناحیه یک و همکاران ایشان برای اجرای مطلوب طرح نماد در سال تحصیلی 99-98 تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار