تدریس عاشقانه زیر سایه شوم کرونا

تهران (پانا) - بانوی فرهنگی کرمانشاهی با وجود ابتلا به ویروس کرونا و بستری در بیمارستان، همچنان در سنگر تعلیم و تربیت، فداکارانه به دانش‌آموزانش درس ایثار و ازخودگذشتگی می‌آموزد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تدریس عاشقانه زیر سایه شوم کرونا

به گزارش مرکز اطلاع ‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، زیورتاج کریمی، فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرمانشاه مدتی است که به بیماری کرونا مبتلا شده است و به همین دلیل در بیمارستان فارابی شهر کرمانشاه بستری است.

وی علی‌رغم بیماری و شرایط سخت آن که لحظه‌ای از فعالیت‌های آموزشی خود غافل نشده و از بستر فضای مجازی همچنان وظایف محوله خویش را به نحو احسن انجام می‌دهد.

این آموزگار فداکار و دلسوز که همزمان چند پایه را تدریس می‌کند، در چهارده روز گذشته که درگیر این وضعیت و در بستر بیماری بوده است به طور مستمر با دانش‌آموزان خود در ارتباط بوده است.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشان طی تماس تلفنی از مجاهدت‌های این فرهنگی فداکار تقدیر و تجلیل کرد و وجود چنین همکارانی را مایه مباهات دستگاه تعلیم و تربیت دانست.

یزدان‌پناه هم‌چنین از پیگیری مستمر وضعیت درمانی این بانوی فداکار خبر داد و برای وی و تمامی بیماران آرزوی سلامتی و شفای عاجل نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار