احتمال اعلام پیروزی بایدن تا عصر امروز/ نیروهای سرویس مخفی برای محافظت از بایدن اعزام شدند

تهران (پانا) - با افزایش احتمال پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شهر محل زندگی این سیاستمدار تدابیر امنیتی تشدید می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
احتمال اعلام پیروزی بایدن تا عصر امروز/ نیروهای سرویس مخفی برای محافظت از بایدن اعزام شدند

واشنگتن پست اعلام کرد: تدابیر امنیتی برای محافظت از بایدن با بالا رفتن احتمال پیروزی وی در انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و همچنین برگزاری سخنرانی این نامزد حزب دموکرات در ایالت دلاور افزایش یافته است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از دو منبع آگاه گزارش داد که سرویس‌ مخفی ایالات متحده روز جمعه همزمان با آمادگی کمپین بایدن برای اعلام پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیروهای بیشتری را به ویلمینگتون شهر محل زندگی بایدن اعزام خواهند کرد.

کمپین نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا به سرویس مخفی اعلام کرده است که بایدن از یک مرکز همایش در ویلمینگتون به مدت دست کم یک روز دیگر برای ایراد سخنرانی بزرگ خود استفاده می‌کند.

روز گذشته اطراف اقامتگاه بایدن در ویلمینگتون ایالت دلاور و چند منطقه دیگر این شهر، منطقه پرواز ممنوع اعلام شد. این منطقه دست کم تا امروز جمعه «حریم هوایی دفاع ملی» نام گرفته است.

روزنامه واشنگتن پست همچنین گزارش داده که بایدن احتمالا صبح جمعه (به وقت محلی در آمریکا که معادل عصر جمعه به وقت ایران است) پیروزی خود را اعلام خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار