سخنگوی شورای شهر گلستان:

809 قطعه از اراضی شرکت صادرات تمیز به تملک شهرداری گلستان از توابع بهارستان درآمد

بهارستان(پانا)- سخنگوی شورای شهرگلستان با حمایت قاطع از شهردار اقدامات عمرانی او را قابل قدردانی دانست.

کد مطلب: ۱۱۳۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
809 قطعه از اراضی شرکت صادرات تمیز به تملک شهرداری گلستان از توابع بهارستان  درآمد

علی حسنی، سخنگوی شورای‌شهر گلستان به پانا گفت: اعضای شورای شهر گلستان در انتخاب شهردار نهایت دقت لازم را داشته اما با توجه به سیاست غلطی که استانداری تهران در پیش گرفته برخی از انتخاب‌های شورا از سوی استانداری مورد تایید قرار نمی گرفت. در حال حاضر، قاسمیان، شهردار فعلی با توجه به اقدامات قابل توجه در حوزه های مختلف عمرانی مورد حمایت قاطع اکثریت اعضا شورا شهر می باشد.

او ادامه داد: اولویت اصلی شورای ‌شهر گلستان اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر گلستان است که با اتمام این پروژه‌ها پس از انجام طرح‌های مطالعاتی لازم و تامین بودجه اقدام به اجرای پروژه‌های جدید در حوزه های مختلفی شهری خواهیم کرد.

او در خصوص خرابی طولانی مدت پله برقی‌های شهر گلستان گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های تعمیر پله‌های برقی شهر که در حال حاضر از عهده شورای‌شهر و شهرداری خارج است که اگر بنا به تعمیر آن باشد حدود 150 میلیارد ریال هزینه خواهد برد که به همین دلیل از بازسازی آن منصرف شده‌ایم و پله های سابق جایگزین پله‌های برقی خواهیم کرد و هزینه آن را صرف پروژه‌های ضروری شهر خواهیم کرد.

حسنی گفت: یکی از پروژه‌هایی که چندین سال است اعضای شورای شهر طرح های مطالعاتی آن را انجام می‌دهد زیرگذر خیابان مدرسه است از ابتدای خیابان 24 متری شهید چمران آغاز و تا انتهای خیابان مدرسه ادامه خواهد داشت، اما به دلیل عدم تکمیل کمربندی شهر گلستان و همچنین مشکلات پیش آمده با وزارت راه در حال حاضر اجرای این پروژه از دستور کار اعضای شورای‌شهر خارج شده.

سخنگوی شورای‌شهر گلستان ادامه داد: در حالی که شهرداری شهر گلستان به دلیل بازنشستگی نیروهای سابق شدیدا با کمبود نیرو مواجه است، هیچ نیرویی از سوی اعضای شورا وارد شهرداری نشده، اما اگر مقرر شود عضوی به کارکنان شهرداری اضافه شود از جوانان بومی همین منطقه استفاده خواهیم کرد.

او ادامه داد: با توجه به این که ساختمان شهرداری در اتفاقات آبان سال گذشته تخریب شد با بررسی های صورت گرفته از سوی کارشناسان جهت احیا و بازسازی آن از سوی شهردار لایحه ای تصویب و با بوجه ای حدود 40 میلیارد ریال عملیات بازسازی آن آغاز شد و امید می رود تا در دهه‌ فجر افتتاح شود.

او گفت: با توجه به پیگیری‌های مجموعه شهرداری شهر گلستان و همچنین تلاش‌های، نوروزی نماینده محترم مردم در مجلس شواری اسلامی، 809 قطعه از اراضی شرکت صادرات تمیز را شهرداری گلستان در تملک خود گرفت که عمده کاربری آن ها فضای سبز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار