اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان محروم

تهران (پانا) - یک خیر بیرجندی هزینه ختم وابسته خود را برای تأمین تبلت هوشمند برای دانش‌آموزان دبیرستان‌های شهرستان بیرجند اختصاص داد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
اهدای هزینه ختم به مدارس برای خرید تبلت برای دانش‌آموزان محروم

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یک خیر بیرجندی در ایام فرخنده میلاد رسول اکرم(ص)، امام جعفر صادق و هفته وحدت، هزینه ختم وابسته خود را برای خرید تبلت به ازای هر تبلت ۳میلیون تومان و جمعا مبلغ ۲۷میلیون تومان برای کمک به تحصیل دانش‌آموزان مستعد و محروم به مدیر دبیرستان نمونه تقوای بیرجند اهدا کرد.

بر این اساس، محمدعلی واقعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان جنوبی با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ کمک به تحصیل دانش‌آموزان و تأمین وسایل کمک آموزشی برای آنان با توجه به شیوع کرونا تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش‌آموزان محروم استان در شرایط کنونی تأمین تلویزیون، تبلت و گوشی هوشمند برای حضور در شبکه شاد و بهره مندی از آموزش‌های مدرسه تلویزیونی ایران است.

وی با اشاره به توزیع ۵۱۶۹گوشی و تبلت در شهرستان‌ها و مناطق استان در مهر ماه سال جاری، بیان کرد: به منظور تحقق عدالت آموزشی و توسعه آموزش‌های نوین نیازمند مشارکت فعال تمام خیرین و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت در تمام سطح استان هستیم.

واقعی گفت: لازمه برقراری عدالت آموزشی مشارکت همه آحاد جامعه بویژه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی و خیرین، در فرایند یاددهی و یادگیری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار