معاون اول مجلس نمایندگان بوسنی بر توسعه روابط پارلمانی با ایران تاکید کرد

تهران (پانا) - معاون اول مجلس ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در سارایوو بر توسعه و بهبود روابط پارلمانی دو کشور تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
معاون اول مجلس نمایندگان بوسنی بر توسعه روابط پارلمانی با ایران تاکید کرد

به گزارش سفارت ایران در سارایوو، «رضا قلیچ خان» سفیر جمهوری اسلامی با «دوریانا کریشتو» معاون اول مجلس ملی نمایندگان بوسنی و هرزگوین دیدار و گفت و گو کرد.

خانم کریشتو با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از کشور بوسنی و هرزگوین گفت: از حمایت های ایران در مسیر توسعه بوسنی وهرزگوین قدردانی می کنیم و از ارتقای روابط میان دو کشور در همه زمینه‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی بر بهبود روابط هیات رئیسه، کمیسیون‌های تخصصی و گروه‌های دوستی پارلمانی بوسنی و هرزگوین با مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد و افزود: پارلمان بوسنی و هرزگوین از گسترش مناسبات دوجانبه با ایران حمایت می‌کند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار با تاکید بر جایگاه دیپلماسی پارلمانی در روابط میان دو کشور یادآور شد: حمایت‌های مجالس دو کشور موجب تقویت روابط دوستانه ایران و بوسنی در همه عرصه‌ها خواهد بود.
طرفین در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه پارلمانی، انتخابات محلی پیش رو در بوسنی و هرزگوین و آخرین وضعیت مبارزه با پاندمی کرونا در دو کشور گفت و گو و تبادل نظر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار