نخستین مرحله اهدای تبلت دانش‌آموزی در بخش کهریزک انجام شد

کهریزک(پانا)- بخشدار کهریزک با اشاره به نخستین مرحله اهدای تبلت دانش‌آموزی در بخش کهریزک بر نقش خیرین نیکوکار در تهیه 70 دستگاه تبلت تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
نخستین مرحله اهدای تبلت دانش‌آموزی در بخش کهریزک انجام شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری کهریزک؛ امین بابایی در جلسه هماهنگی برگزاری میز مهربانی و اهدای تبلت به دانش‌آموزان نیازمند، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت اظهار کرد: وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه‌ها است که پیامبراعظم به استناد آیات قرآن کریم با شعار توحید برای جوامع بشری ارمغان آورده و اینگونه بنای اتحاد و همبستگی اسلامی را بنا نهاد.

او سپس با اشاره به میزبانی کهریزک در برگزاری کمپین میز مهربانی برای نخستین بار در تهران بیان کرد: با بازگشایی مدارس و محدودیت تحصیل حضوری دانش‌آموزان متأسفانه برخی دانش‌آموزان به دلیل عدم توانایی مالی در تهیه تبلت یا موبایل هوشمند از تحصیل جامانده‌اند که تلاش شد با حضور خیرین شرایط برای بازگشت این دسته از دانش‌آموزان فراهم شود.

بخشدار کهریزک سپس با اشاره به تهیه ۷۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند افزود: در نیمه مهر ماه به همت آموزش و پرورش و حضور ارزشمند خیرین نیکوکار کمپین تهیه تبلت و موبایل هوشمند برای دانش‌آموزان نیازمند برگزار شد که طی آن ۴۰۰ میلیون کمک جمع‌آوری شد.

بابایی ادامه داد: امید است با این اقدام بتوان گامی موثر در ارائه خدمت مطلوب به دانش‌آموزان جامانده از تحصیل برداشته و همگان از ظرفیت شبکه شاد بهره‌مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار