نمایندگان مجلس دانش آموزی استان اصفهان:

۱۳ آبان از نقاط عطف استکبار ستیزی ملت ایران است

اصفهان(پانا) _ سیزده آبان روز فریاد، روز شهادت، روز مشت های گره کرده، روز فتح است.

کد مطلب: ۱۱۳۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
۱۳ آبان  از نقاط عطف استکبار ستیزی ملت ایران  است

نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی پیامی به مناسبت روز دانش آموز صادر کردند که متن پیام به این شرح است.

اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» « اهل ایمان در راه خدا، و کافران در راه طاغوت (شیطان) جهاد می‌کنند، پس (شما مؤمنان) با دوستان شیطان بجنگید (و از آنها بیم و اندیشه مکنید) که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف است. (نساء- ۷۶)

بدون شک، یوم الله ۱۳ آبان و وقایع این روز تاریخی، از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه ملت ایران با آمریکا است که به گواه تاریخ، چه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی چه حتی پیش از آن، از هیچ جنایت، عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی این نظام سرافراز و مقدس دریغ نکرده است. سیزده آبان روز فریاد، روز شهادت، روز مشت های گره کرده بر ضد طاغوت زمان، روز فتح، روز خروش امت اسلامی بر ضد استکبار جهانی، روز فریاد و اعتراض و روز شکفتن گل امید بود.

سیزدهم آبان ماه همچنین روز تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه است که خروش ملت انقلابی ایران بر ضد دست نشاندگان استکبار جهانی را به بار آورد تا سالها بعد فرزندان روح الله با تأسی از آموزه‌های پیر و مراد خود، لانه جاسوسی اربابان ایشان را نیز فتح کنند، به گونه‌ای که حضرت امام خمینی(ره) از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند. این روز همچنین یادآور حماسه ها، ایثار و فداکاری های دانش آموزان جان بر کف این مرز و بوم است. این روز، روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان باشد تا همچنان به مبارزات خود در مسیر عدالت طلبی، استقلال خواهی و آزادی و آزادگی ادامه دهند.

اینک در آستانه فرارسیدن سیزدهم آبان ماه ، ما نمایندگان استان اصفهان در مجلس دانش آموزی، ضمن تبریک این روز به عموم دانش آموزان ایران زمین و با توجه به شرایط فعلی شیوع ویروس منحوس کرونا از تمامی آحاد ملت بزرگوار ایران به ویژه قشر تاثیر گذار دانش آموز خواستاریم که فریاد های ظلم ستیزانه خود را بر سر قدرت های استکباری جهان ریخته و اعمال خبیثانه و ظالمانه آنها را در مقابله با اسلام و مسلمین محکوم می کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار