پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع)

بوشهر(پانا)_ مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در پیامی ایام حزن و اندوه سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت ولادت نبی مکرم اسلام(ص) و امام صادق(ع)

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر ، متن پیام علیمراد کرمی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گر چه بهار را به برآمدن نوروز نسبت می دهند، اما ربیع الاول که سالزاد اول انسان در کمال و عطوفت، نگین تکین بشریت، اشرف مخلوقات است، را باید بهار مانا و همیشگی تاریخ بدانیم. در این ماه با خلقت محمد بن عبدالله، فصلی نو به درازای چهارده قرن در تاریخ بشریت رقم خورده است. فصلی سراسر مهر و مهربانی که انسان سرکش و عصیانگر را در پرتو آیین آسمانی اسلام و با لبخند رحمانی پیام آور رحمانیت و عطوفت، به آرامش و سعادت ابدی رهنمون و هدایت می سازد.
پیامبر اسلام که به تعبیر سعدی علیه الرحمه، ترجمه، تعبیر و مصداق" بلغ العلی بکماله، کشف الدجی بجماله، حسنت جمیع خصاله" است، آئینی را بنیان نهاد که با وجود همه دسائس و پلیدی های جبهه کفر و استکبار، با آهنگ یکدلی و وحدت، بر جان دل انسان ها نشست و سراسر گیتی را در نوردید.
گر چه امروزه نام و نشان و سیره و سلوک حضرت محمد (ص)، راهبر و هادی انسان‌های آزاده است اما چه خام و بیهوده نگرند آنهایی که با شعار دروغین آزادی و با کاریکاتور وهن آلود می خواهند بر رخسار رسول کرامت و گذشت، خطی سیاه بنشنانند.
اینجانب فرا رسیدن هفدهم ربیع الاول سالروز ولادت مسعود و فرخنده پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) و صادق آل محمد و موسس فقه جعفری امام جعفرصادق (ع) و هفته وحدت را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
بدان امید که در سایه تعالیم اسلام و سیره نبوی رستگاری رهاورد تقدیر امت اسلامی و پیروان آن رسول رهایی باشد.

علیمراد کرمی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار