پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

رشت ( پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش گیلان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان پیام صادر کردند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش گیلان متن پیام محمد رحمتی به شرح زیر است:


باسمه تعالی

13 آبان از جمله روزهایی است که یادآور حوادثی بس مهم و سرنوشت ساز در تاریخ ایران است که به حق «یوم الله» خوانده می شود. حوادث و اتفاقات این روز بزرگ، دستگیری و تبعید حضرت امام (ره)، حمله به دانشگاه و شهادت تعدادی از دانشجویان و دانش آموزان انقلابی و تصرف لانه جاسوسی به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، هر یک برگ زرین و نقطه عطفی در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی شد که در میان همه آنها می توان به یک نقطه اشتراک رسید و آن پیام عزت و مقاومت در مقابل تجاوز و تحقیر زورگویان و مستبدان عالم است.

شهادت تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان انقلابی در این روز به دست عمال رژیم ستمشاهی نشان داد شاگردان مکتب خمینی (ره) حتی به قیمت جان شیرین خود مدافع عزت، استقلال و سربلندی ملت بزرگ ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی بوده و هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و با ادای احترام به همه شهیدان مظلوم تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه شهدای سربلند دانش آموز، از همه فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان عزیز می خواهم با مرور خاطرات و زندگانی سراسر ایثار و عزت خواهی آن عزیزان، در مسیر جهاد علمی و تهذیب اخلاقی و معنوی خود به ویژه در گام دوم انقلاب کوشاتر و مصمم تر از پیش حرکت کنند و همواره بر عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همگام با دولت تدبیر و امید بیافزایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار