اجرای مانور اقتدار در شهرستان رباط کریم در روز ۱۳ آبان

رباط کریم(پانا) - به مناسبت میلاد پیامبر ختمی مرتبت (ص) و گرامیداشت روز ۱۳ آبان، کاروان خودرویی شادی و استکبار ستیزی با رعایت آیین نامه های بهداشتی در شهرستان رباط کریم انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای مانور اقتدار در شهرستان رباط کریم در روز ۱۳ آبان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، فرماندار رباط کریم در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی به مناسبت برپایی جشن امت اسلامی و روز مبارزه با استکبار جهانی که با حضور اعضا در دفتر امام جمعه شهر رباط کریم برگزار شد،گفت: به دلیل ابلاغیه ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان، برگزاری مراسم و راهپیمایی بزرگداشت ۱۳ آبان در این شهرستان برگزار نمی‌شود.
نظام ملکشاهی با تاکید بر فعالیت تبلیغات محیطی و استفاده از فضاهای مجازی بیان کرد: در سال جاری به دلیل وجود بیماری کرونا؛ علاوه بر زیباسازی شهری؛ چراغانی، نور افشانی، نصب بنرهای محیطی، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر، مساجد، بقاع متبرکه، مدارس، دانشگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی در شب میلاد پیامبر ختمی مرتبت، از ظرفیت فضای مجازی و پیام رسان‌های داخلی برای برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری استفاده خواهد شد.
او در ادامه با بیان این که یوم الله ۱۳ آبان، نماد مبارزه با استکبار جهانی است و امسال به جای راهپیمایی اعلام برائت از دولت‌های شرق و غرب، محکومیت استکبار و بیان انزجار از اهانت رییس جمهور فرانسه، کاروان شادی و استکبار ستیزی در سطح شهرستان توسط ادارات شهرستان برپا خواهد شد، گفت: ملت ایران بار دیگر، اتحاد و یک‌پارچگی خود را در روز مذکور به نمایش خواهند گذاشت و نفرت و انزجار خود را از زورگویان و استکباران جهانی اعلام خواهند کرد. از این رو، مانور اقتدار با راه اندازی کاروان خودرویی، پخش سرودهای حماسی و شعارهای استکبارستیزی با حضور دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان در شهرستان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار