سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

وحدت و همدلی، زمینه ساز تقویت مسلمانان است

قرچک(پانا)-سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک، در پیامی سالروز ولادت پیامبر نور و رحمت، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) و امام‌ جعفر صادق(ع) و همچنین هفته وحدت را به تمامی مسلمانان، به ویژه خانواده شهدا، فرهنگیان، دانش آموزان و مردم عزیز شهرستان قرچک تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۱۳۵۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
وحدت و همدلی، زمینه ساز تقویت مسلمانان است

روح‌الله فراهانی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک ایام هفته وحدت تاکید کرد: نامگذاری ۱۲الی ۱۷ربیع‌الاول به نام هفته وحدت که برخاسته از اندیشه بلند و تفکر آزاد‌اندیشی و وحدت‌آفرین حضرت امام خمینی‌(ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر استکبار جهانی و خنثی‌کننده توطئه‌های تفرقه‌انگیز آنان در بین امت اسلام است.

او افزود: فرهنگ وحدت، همدلی و برادری، زمینه‌ساز تقویت مسلمانان و اعتلا و سربلندی آنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جامعه است و نامگذاری هفته وحدت اقدام مدبرانه و عالمانه‌ای بود که توسط حضرت امام خمینی(ره) برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انجام شد. این هفته فرصت مناسبی است تا ضرورت همبستگی و یکدلی جهان اسلام به ویژه در این زمان پُر از فتنه و آشوب با دقت بیشتری مورد بررسی قرار گیرد. ‎

فراهانی با بیان این که نامه رهبر انقلاب به جوانان فرانسه دعوت آنان به مطالعه فطرت و درک درست تناقض رفتاری استکبارگران است، گفت: در قاموس کفر صحبت علیه اسرائیل جرم است اما توهین به ادیان الهی، آزادی بیان تلقی می‌شود و این تناقض در تمام مواضع استکبار قابل مشاهده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار