بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی از مجتمع نابینایان شهید محبی

تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی از مجتمع نابینایان شهید محبی شهر تهران بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۵۷
لینک کوتاه کپی شد
بازدید رئیس آموزش و پرورش استثنایی از مجتمع نابینایان شهید محبی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در این بازدید با حضور در جمع معلمان این مجتمع آموزشی اظهار کرد: 23 مدرسه ویژه دانش آموزان با آسیب بینایی به همراه مدارس تلفیقی وظیفه تعلیم و تربیت بیش از 8 هزار دانش آموز با آسیب بینایی را بر عهده دارند.

وی افزود: یکی از ویژگی های مدارس نابینایان استقرار اتاق بازی در تمامی این مدارس است که می تواند کمک شایانی به نوآموزان و دانش آموزان نابینا کند.

حسینی با اشاره به ویژگی های مجتمع شهید محبی اظهار کرد: این مجتمع تمامی دوره های تحصیلی از پیش دبستانی تا متوسطه را پوشش می دهد و با داشتن خوابگاه شبانه روزی می تواند به دانش آموزان مناطق مختلف خدمات ارائه کند.

وی افزود: یکی از ویژگی های دیگر این مجتمع با 144 دانش آموز این است که رشته موسیقی برای اولین بار در این مدرسه برای دانش آموزان نابنیا ارائه شده است.

وی تصریح کرد: وجود امکانات خوب ورزشی ، سالن ویژه ورزش و زمین چمن موجب شده است که دانش آموزان این مدرسه در سطح ملی بدرخشند.

حسینی خواستار ایجاد اتاق تاریک، اتاق چند حسی و پارک حرکت و جهت یابی در این مجتمع آموزشی شد و اظهار کرد: یکی از برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی تهیه ابزارهای مورد نیاز دانش آموزان در قالب نهضت توان افزایی است که در این راستا 105 قلم وسیله آموزشی، ورزشی و توانبخشی برای این دانش آموزان شناسایی شده که تهیه آن برای تمامی دانش آموزان تحت پوشش به بیش از 450 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و نیازمند مشارکت همه خیرین و دستگاه های اجرایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار