جان باختن 25 استان فارسی دیگر و داغدار شدن خانواده های آنان

شیراز (پانا) - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از انجام 371 هزار و 785 مورد تست در آزمایشگاه‌های تشخیصی مولکولی استان از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز یازدهم آبان خبر داد و افزود: بر اساس آخرین بررسی ها، ابتلای 89 هزار و 336 نفر به قطعیت رسیده است و این در حالی است که آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس از جان باختن 25 هم استانی دیگر و داغدار شدن خانواده های آنان خبر می دهد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
جان باختن 25 استان فارسی دیگر و داغدار شدن خانواده های آنان

علی اکبری امروز با اعلام این آمار در استودیو سلامت فارس، با ابراز تاسف از جان باختن 25 هم استانی در 24 ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کووید 19، مجموع جانباختگان این بیماری را از ابتدای شیوع در استان تا امروز، یازدهم آبان، هزار و 436 نفر اعلام کرده و برای آنان غفران الهی آرزو کرد.

او در ادامه گزارش امروز خود اظهار کرد: هم اکنون از مجموع هزار و 448 بیمار بستری مشکوک و دارای علامت ابتلا به کرونا، 191 بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و شرایط آن ها وخیم گزارش شده است.

این مقام مسوول در دانشگاه در ادامه با آرزوی سلامتی برای تمامی مبتلایان، از بهبودی 77 هزار و 977 مبتلا به کروناویروس در فارس خبر داد که از بیمارستان ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

اکبری با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته بیش از 330 بیمار نیازمند بستری در بخش های کووید19 در بیمارستان های استان پذیرش شده اند، در حالی که 119 بیمار ترخیص شده اند، هشدار داد: ظرفیت بیمارستان ها در شرایط کنونی بسیار محدود بوده و برای پذیرش بیماران جدید با مشکل مواجه هستیم.

معاون درمان دانشگاه بحران کنونی کروناویروس را معضلی جدی خواند و از مردم خواست تا ضمن استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات، شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها و رعایت فاصله فیزیکی را نیز جدی بگیرند تا با همکاری مجموعه سلامت، این بحران مهار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار