حسینی در جمع کارکنان اداری آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد؛

راه اندازی سامانه آموزش های مجازی ضمن خدمت ویژه آموزش و پرورش استثنایی

تهران (پانا) - به گفته معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی سامانه آموزش های مجازی ویژه دوره های ضمن خدمت در آموزش و پرورش استثنایی راه اندازی شده است و آموزش های ضمن خدمت در این بستر ارائه می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سامانه آموزش های مجازی ضمن خدمت ویژه آموزش و پرورش استثنایی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، سید جواد حسینی در جمع همکاران اداری آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران با بیان اینکه هم صدایی یکی از اصول مهم پشرفت هر سازمانی است اظهار کرد: مسائل اصلی هر سازمان باید مشخص شود و سپس با تعیین راه حل در جهت رفع آن مشکلات باید تلاش شود.

وی افزود: بخشی از مشکلات آموزش و پرورش استثنایی مربوط به فضا و تجهیزات است که در قالب طرح از خشت تا بهشت و ساخت مدارس جدید در استان ها و هم چنین نهضت توان افزایی به سمت حل این مشکلات حرکت کرده ایم.

حسینی کمبود نیروی انسانی را از مشکلات دیگر آموزش و پرورش استثنایی دانست و گفت: با پیگیرهای انجام شده سالانه ده درصد از کل نیروهای استخدامی آموزش و پرورش به آموزش و پرورش استثنایی وارد خواهند شد.

معاون وزیر در ادامه با اشاره به سختی کار معلمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: معلمان شاغل در آموزش و پرورش استثنایی قبل از قانون خدمات کشوری حداقل از 50 درصد امتیازات بیشتر برخوردار بودند که بر اساس این قانون این 50 درصد حذف شد.

وی افزود: بعد از تصویب قانون جامع خدمات کشوری برخی سازمان ها مثل سازمان زندان ها از این قانون مستثنی شدند و در تلاش هستیم از طریق ارائه لایحه از طرف هیات دولت به مجلس این مشکل را مرتفع سازیم.

حسینی در ادامه گفت: اعتبارات کیفیت بخشی نیز نیازمند افزایش است که در سال جاری کل اعتبارات سازمان آموزش و پرورش استثنایی 50 درصد رشد داشته است و در تلاش برای تخصیص صد درصدی این اعتبارات هستیم.

معاون وزیر با اشاره به سه بسته تحولی آموزش و پرورش استثنایی گفت: برنامه های سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال جاری رشد2.5 برابری داشته است و 92.5 درصد فعالیت های بسته های تحولی نیز نوآورانه و تاسیسی است.

وی افزود: یکی از نکات مهم اجرایی سازی برنامه های بسته های تحولی است که تاکنون 32 درصد هدفگذاری این برنامه ها در سال جاری محقق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار