سپاه‌ لرستان مسوولیت‌ قرنطینه بیماران‌کرونایی‌ را برعهده‌ گرفت

خرم‌آباد(پانا) - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت این نهاد با شناسایی افراد مبتلا به کرونا مسوولیت‌ قرنطینه بیماران را برعهده‌ می‌گیرد و آنها را کنترل می‌کند.

کد مطلب: ۱۱۳۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
سپاه‌ لرستان مسوولیت‌ قرنطینه بیماران‌کرونایی‌ را برعهده‌ گرفت

سردار مرتضی کشکولی روز یکشنبه به رسانه‌ها عنوان کرد: سپاه لرستان یک درمانگاه، یک سالن ورزشی و نقاهتگاهی با ظرفیت ۷۰ تا ۲۰۰ تخت برای اسکان بیماران کرونایی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی و نظام سلامت استان قرار می دهد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اهمیت غربالگری و قرنطینه مبتلایان به کرونا ادامه داد: سپاه برای اجرای این طرح بیماران کرونایی را کنترل می‌کند و اجازه خروج از منزل را به آن‌ها نمی‌دهد.

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه معاش بیماران کرونایی تامین می‌شود بیان کرد: بیماران می‌توانند مایحتاج روزانه خود را از طریق تماس تلفنی به ما اطلاع دهند تا آن‌ها را تامین کنیم.

وی گفت: با کمک قدرت حاکمیتی نباید اجازه خروج بیماران کرونایی از منزل را داد و علاوه بر این بیماران، تمام افرادی که با آن‌ها در ارتباط بوده‌اند مانند اعضای خانواده و همکارانشان نیز کنترل می‌شوند.

وی همچنین تصریح کرد: از هرگونه همکاری دانشجویان رشته پرستاری و گروه‌های جهادی برای درمان بیماران کرونایی و جایگزینی نیروهای خسته کادر درمان نیز استقبال می کنیم.

تاکنون بیش از ۴۰ هزار لرستانی به کرونا مبتلا و ۸۱۳ نفر فوت شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار