از نمایشگاه مجازی معرفی شخصیت شهید فهمیده در کتاب‌های درسی دیدن کنید

تهران (پانا) - نمایشگاه مجازی محتوای متناسب با معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده و تسخیر لانه‌ی جاسوسی در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سازمان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد
از نمایشگاه مجازی معرفی شخصیت شهید فهمیده در کتاب‌های درسی دیدن کنید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، 13 آبان؛ سالروز تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانش‌آموزان و دانشجویان خط انقلاب و گرامیداشت شهادت حسین فهمیده است که به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)درباره این شهید گرانقدر فرمود: "رهبرما آن طفل دوازده ساله ای است که با قلب کوچک خود که ارزشش ازصدها زبان و قلم ما بزرگتر است، با نارنجک خود را زیر تانک دشمن انداخت و آن را منهدم نمود و خود نیز شربت شهادت نوشید".

راه این شهید گرانقدر در این برهه از تاریخ هم راه شهید قاسم سلیمانی شده است.به همین مناسبت سازمان پژوهش و برنامه ریزی درسی، نمایشگاه مجازی محتوای متناسب با معرفی شخصیت شهید حسین فهمیده و تسخیر لانه‌ی جاسوسی را در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سایت رسمی سازمان منتشر کرده است.

محتواهای ارائه شده شامل معرفی شهید فهمیده در کتاب‌های آمادگی دفاعی پایه‌ی 9، مطالعات اجتماعی پایه هفتم، فارسی پایه‌ی سوم، فارسی پایه نهم و... می باشد. علاقمندان می توانند با مراجعه به بخش کتابخانه و مرکز اسناد در سایت رسمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و یا لینک http://lib.oerp.ir/namayeshgah از این نمایشگاه مجازی دیدن کنند.

شهید فهمیده نماد شیر مردان و شیر زنان این مرز و بوم در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران است، منش این شهید بزرگوار آموزه های زیادی دارد که در کتاب‌های درسی نیز به آن پرداخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار