پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت روز دانش‌آموز

ساری (پانا) - سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران در آستانه فرارسیدن روز ۱۳ آبان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت روز دانش‌آموز

متن پیام محمد رضایی به شرح زیر است:

«سیزده آبان به وقایع مهم ۱۳ آبان 43، 13 آبان 57 و 13 آبان 58 گره خورده که هریک نقطه عطفی در مسیر حرکت نهضت انقلاب اسلامی است. رسالت و آرمان واقعه 13 آبان ۵۷ که در قیام دانش‌آموزان متعهد و بیداراندیشه در مقابل ظلم و استکبار ریشه دارد، تا به امروز همواره نزد دانش‌آموزان زنده نگاه داشته شده است.

دانش‌آموزان آگاه امروز همواره در کنار مربیان و معلمان، با تکیه بر ایمان و و هویت دینی و ملی، در مسیر اعتلای روح، اندیشه و عمل خویش و سرافرازی این سرزمین عزیز گام‌هایی راسخ و استوار دارند.

دانش‌آموزان پیشتاز سازمان دانش‌آموزی استان مازندران نیز گرچه در سال تحصیلی جدید امکان حضور در راه‌پیمایی این روز بزرگ که متعلق به همه دانش‌آموزان است را ندارند، اما همچون سال‌های پیشین، تمام‌قد و استوار به پشتوانه دانش و بینش خود، یاد و نام و شکوه روز ۱۳ آبان را این‌بار در فضای مجازی گرامی می‌دارند و عرصه را به فضایی آکنده از حضور و شور و شعور نسلی پایدار و هوشیار بدل خواهند کرد.

اینجانب ضمن دعوت از دانش‌آموزان به‌ویژه اعضای پیشتاز استان مازندران برای حضور در پویش مجازی «هشتگ ۱۳ آبان»، از خداوند سبحان خواهانم که دانش‌آموزان ایران سربلند ما را در پرتو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های رئیس جمهور محترم، در اشاعه روحیه استکبارستیزی و عدالت‌محوری برای تحقق صلح پایدار جهانی و دست‌یابی به دنیایی عاری از ظلم و خشونت، یاری رساند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار