فولادوند: برنامه ریزی کنیم تا دانش آموزان از آموزش مجازی خسته نشوند

تهران (پانا) - عبدالرضا فولادوند، مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگوی تصویری با مدیران منطقه 15و16، مدرسه را محل ثقل مدیریت و رصدو پیگیری دانش آموزان بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۳۵۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: برنامه ریزی کنیم تا دانش آموزان از آموزش مجازی خسته نشوند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، عبدالرضا فولادوند، درگفتگوی تصویری بامدیران مناطق 15و16شهرتهران که باحضور سعید شهریاری، مدیرآموزش وپرورش منطقه15و مصطفی پالیزدار، مدیرآموزش وپرورش منطقه 16 برگزارشد؛ با اشاره به اینکه همکاران فرهنگی سال تحصیلی گذشته را به خوبی و کارنامه درخشان ازخود به پایان رساندند، اظهارداشت: آموزش تعطیل نیست.تعطیلی مدرسه مثل سایر ادارات بستگی به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا دارد. حداقل روزانه باید یک سوم عوامل اجرایی در مدرسه حضور داشته باشند. بازدیدها از مدارس تداوم پیدا می کند و در زیست بوم جدید مدرسه تعطیل ناپذیر است. ولی مدیران مدارس ومناطق باید از سلامت همکاران مراقبت کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران افزود: نسخه نرم افزار شاد اردیبهشت با شاد امروز متفاوت است. البته موانعی دارد و نواقص آن نیز روز به روز در حال برطرف شدن است. بخشی از مشکلات شبکه شاد به زیر ساخت های آن بر می گردد به عنوان مثال اینتر نت پر سرعت از طریق وزارت ارتباطات در اختیار ما باید قرار بگیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران با تاکید بر رعایت دقیق ساعات تدریس کلاس ها، آموزش های مجازی به خصوص در مدارس خاص و غیر دولتی گفت: میزان ساعت تدریس 25 دقیقه درابتدایی و 35 دقیقه در دوره متوسطه رعایت شود و برنامه های ورزشی؛ قرآنی،هنر و پرورشی به نحو احسن در برنامه های روزانه و کلاس های مجازی دیده شود زیرا از بیماری واگیرکرونا نگران هستیم ولی متاسفانه عدم تحرک دانش آموزان موجب می شود تا بیماری های غیر واگیر افزایش یابد و اضافه وزن دانش آموزان زمینه بیماری های دیگر را فراهم می کند. دانش آموزان از آموزش مجازی نباید خسته شوند؛ باید تنوع و برنامه ریزی داشته باشیم.

وی در پایان این نشست تصویری که در بستر شاد برگزارشد؛ به برخی سوالات مدیران مدارس پاسخ داد و گفت: امتحانات دوره ابتدایی به استثنای پایه ششم که حضوری برگزار می شود ؛ بر عهده معلمان و مدارس است و پایه ششم و نهم به صورت حضوری خواهد بود و برخی دروس هدف پایه هفتم و هشتم و یازدهم نیز هماهنگ و حضوری برگزار می شود؛ زیرا در انتخاب رشته تاثیر گذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار