با حضور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:

کلنگ احداث صد و سومین مدرسه خیرساز در گنبدکاووس به زمین زده شد

گلستان(پانا)-کلنگ احداث صد و سومین مدرسه خیرساز در گنبدکاووس با حضور یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و کمال الدین نظر نژاد مدیر آموزش وپرورش گنبدکاووس در روستای "داشلی علیا" از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ احداث صد و سومین مدرسه خیرساز در گنبدکاووس به زمین زده شد

به نقل از مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس، کمال الدین نظرنژاد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در مراسم آغاز عملیات احداث یک باب واحد آموزشی ۶ کلاسه در روستای "داشلی علیا" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس گفت: که از مجموع ۳۵۵ ساختمان آموزشی این شهرستان، ۱۰۲ مورد آن توسط نیکوکاران ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس با قدردانی از همکاری خوب مجمع خیران مدرسه‌ساز این شهرستان با آموزش و پرورش، افزود: مدرسه قدیمی روستای داشلی علیا برای حضور دانش آموزان نامناسب تشخیص داده شد، به همین علت ساخت مدرسه جدید با کمک یکی از نیکوکاران خارج از استان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با کمک چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی "مریم حصارکی" از خیرین مدرسه‌ساز ساکن استان تهران و نیز کمک ۵۰۰ میلیون ریالی اهالی این روستا، عملیات ساخت مدرسه ۶ کلاسه با زیربنای ۵۴۰ مترمربع از امروز آغاز شد.

نظرنژاد تصریح کرد: ساخت این مدرسه در مجموع ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بقیه اعتبار مورد نیاز توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان نیز در این مراسم با قدردانی از نیکوکاران مدرسه ساز در گنبدکاووس گفت: درحال حاضر ۶۵ درصد از کلاس‌های درس در استان با مشارکت خیران ساخته می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار