سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمون‌های ۹۹ دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد درخواست های داوطلبان آزمون های سال ۹۹ این دانشگاه در «سامانه ارسال درخواست الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی» ثبت می شود.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه الکترونیکی برای اعتراضات داوطلبان آزمون‌های ۹۹ دانشگاه آزاد

این مرکز در اطلاعیه ای اعلام کرد: شرکت کنندگان آزمونهای سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی (دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، سراسری و..) و دوره های بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان جهت حفظ سلامتی خود و با توجه به شیوع کرونا از مراجعه حضوری به مرکزسنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی خودداری نمایند.

داوطلبان آزمون های امسال در این راستا و جهت ثبت درخواست الکترونیکی و ثبت اعتراض می توانند به سامانه http://sede.iau.ac.ir مراجعه نمایند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( ازجمله کارنامه و...) ثبت نمایند.

نکته قابل ذکر در ثبت درخواست الکترونیکی اعلام نوع آزمون و درج اطلاعات کامل فردی و آدرس و تلفن می باشد. به درخواستهای فاقد اطلاعات فردی و آدرس پاسخ داده نمی شود.

تذکر مهم : این سامانه جایگزین مکاتبات و مراجعات حضوری برای ثبت درخواستها است و داوطلبان در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص آزمونهای فوق و دوره های بدون آزمون، از طریق تلفن گویای 4743_021 و یا سیستم پرسش و پاسخ مجازی به آدرس http://faq.azmoon.iau.ac.ir سئوالات خود را مطرح نمایند تا کارشناسان راهنمایی و پاسخ دهند و داوطلبان لازم است از مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار